Lue keskustelun säännöt.
Tykkäättekö Kenzon tuoksuista?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
itselläni on Flower (tippa jäljellä), L´eau par Kenzo ( tai siis ollut pari putelia) sekä 7:15am in Bali -hajuvedet sekä miehelle olen ostanut jonkun Kenzon dödöstickin, joka on aivan ihana..
Mulla on yksi jolla on pitka hankala nimi ja sita en nyt muista. Olisko ollut 'le monde est beau'? Sitten myos siita Fleurista tykkaan, vaikke itsella olekaan. Miehella on ollut Kenzo Air, joka oli TOSI ihana, mutta nyt sita ei enaa tehda. :-(