Lue keskustelun säännöt.
Voiko päivähoitopaikan perua?
19.11.2008 |
Laitioin suutuspäissäni hakemukset lapsille tarhapaikasta, siis itsestä tuntui etten enää jaksa olla kotona...joo, paha päivä oli. Mutta siis voihan ne perua? En tosiaan ole lähdössä vielä töihin!!
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itsekin hain aikoinaan ja jatkoinkin vielä 3v saakka hoitovapaata.
Soitin päiväkotiin mihin silloin hain ja sanoin johtajalle, että hakemuksen saa poistaa.