Lue keskustelun säännöt.
Mikä hitto meidän videoita vaivaa? Ov
29.09.2008 |
Voi kettu. Nauhoitin yhden ohjelman ja ennen kuin laitoin ajastuksen päälle, tarkistin, että nauha oli oikeassa kohdassa.
Kelasin äsken tuon Huippumalli haussa jakson alkuun ja huomasin, että jostain kumman syystä tuo olikin mennyt edellisen ohjelman päälle. Edellisestä ohjelmasta PUUTTUU nyt n. 20 minuuttia.
Siis mitä helvettiä? En takuulla kelannut nauhaa ennen kuin laitoin ajastimen, joten missä hemmetissä on vika? Harmittaa, kun tuosta yhdestä ohjelmasta (yksi ruokaohjelma) jäin noin paljon pois, melkein koko ohjelma :(
Ja jep, meillä on edelleenkin videot käytössä.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla