Lue keskustelun säännöt.
Mun piti aloittaa aamusiivous keskiviikkona ja...
29.09.2008 |
lupasivat sieltä firmasta soitella tarkemmin vielä maanantaina. Ei ole soittoa kuulunut, joten onkohan paikka mennyt sivu suun... Työsopimusta ei tehty, mutta muuten luulin asiaa sovituksi.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
et ole itse soittanut perään?