Lue keskustelun säännöt.
Lukemaan oppiminen vaikeaa.
29.09.2008 |
Mitähän tästä tulee, kun esim. tavut na ni no nu ekaluokkalaisen vaikea oppia? Kääntää aina ne väärinpäin.
Kommentit (3)
Harjoitusta, harjoitusta ja harjoitusta, kyllä se siitä lähtee menemään. Lisäksi kannattaa lukea lapselle, siitäkin on varmasti hyötyä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Siitä on nyt pari viikkoa, tänään sujuu 3:n tavun sanat leikiten. Älä hätäänny, syksy on vielä alussa!
Nuorimmaiseni aloitti nyt ekan luokan syksyllä. Myös hänelle no N-tavut on olleet vaikeita.