Oon surullinen! Tahtoisin lähtee Hgissä juhlimaan mut ei oo kaveria! :(
Kommentit (8)
vaan hotelli Vantaaseen. Useinkin olen mennyt yksin, mutta kauaa ei tarvii yksin tanssia. Seuraa saa helposti.
että seuraa saa liiankin helposti. Siksi ei ole kiva edes mihinkään lähteä. Ellei siis nimenomaan halua uusia tuttavuuksia...
Hotvanissa on kai edelleen ihan hirveä ruotsinlaivameininki. Ei siellä tosiaan kauaa tarvitse yksin olla.
ja pitää mua hienostelijana, kun en halua sinne.
Mutta minua vain ahistaa, ku koko ajan pukkaa jotain ukkoa juttusille. Ollaan kuitenkin molemmat varattuja, ettei sillä lailla olla haku päällä. Mutta ap voisi mennä johonkin vähän rauhallisempaan menomestaan.
ja ikää ap:lla oli?? minä voin lähteä mukaan... sais vähän hengähdystaukoa lapsista.
olla pitkä mutta vetää aika nopeasti. mun mieli mesta nykyään. tervein nainen 31.v
tutustuu, kun on yksin liikenteessä.