Lue keskustelun säännöt.
Onkohan Idols-Kallella iso ja rikas suku, kun pääsi jatkoon..?
25.10.2008 |
Minusta hän on todella ärsyttävä ja lisäksi huono ja maneerinen, itsestään liikoja kuvitteleva esiintyjä.
Kommentit (5)
koop ja varsinkin vesa jotenkin värittömiä ja persoonattomia vaikka osaavatkin laulaa ihan ok
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja miettikäähän jotain suosittuja nykybändejä, ihan luokattomia miessolisteja pilvin pimein, ei se laulutaito niin kauheasti merkkaa.
Mutta pikkutytöt äänestää Kallea kun se on NIIN söpö! Yök!! Kyllä se kohta tippuu.
En usko kenenkään sitä ihan tosissaan äänestävän. Halpaa hupia vaan :)
Mutta pikkutytöt äänestää Kallea kun se on NIIN söpö! Yök!! Kyllä se kohta tippuu.