Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko olla mahdollista. Raskauspahoinvoinnit näytti loppuneen, mutta nyt alko

Vierailija
19.11.2008 |

oksentelu. Viikolla 11. Aikasemmin en ole oksennellu. Oli vaan todella paha olo. Oli kaksi viikkoa että olo oli melkein normaali ja nyt alko tää. Joudunkohan mä nyt taas jäämään pariksi viikkoa sairikselle, yhyy

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokassa pahoinvointi loppui samoilla viikoilla kun ekassakin, mutta ei alkanut uudestaan. Sikiö oli kuollut kohtuun :-(

Vierailija
2/4 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kuunneltiin just eilen sydänäänet, et hengissä taitaa olla vielä :) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siitä alkoi suoraan refluksi ongelmat, eli täysin ilman varotusta tuli yökkäysrefleksi ja koko vatsalaukun sisältö kerralla esim.keittiön lavuaariin tai millon minnekkin.

Tarkalla ruokavaliolla ja varovaisuudella aloin pärjäämään sen kanssa muistaakseni vkolla 17-18..

Se kun rauhoittui, tuli närästys jäädäkseen, nyt sain onneksi hyvät lääkkeet avuksi:)

Nyt elän suht normaalia elämää ja on meneillään rv 34

Vierailija
4/4 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ainakin melkein. Se voi tulla ja mennä ja helpottaa välillä ja pahentua uudelleen. Vasta kun noin 13 viikkoa on ohitettu, voi alkaa luottaa siihen että se ei enää tule. Useimmiten - on niitäkin, joilla se jatkuu vielä tuostakin, mutta se lienee melko harvinaista.