Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
yks vee
25.10.2008 |
Mitä ootte tarjonnu 1vee synttäreillä aikuisille ja lapsille? Oletteko antaneet jo herkkuja 1-v. lapselle vai tarjonneet omia vaihtoehtoja? Onko ollu lapsille ohjelmaa? Meijän piiperolla vielä tuohon hetki aikaa, mutta hyvä valmistautua etukäteen :)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ison mansikkakakun leivon, jota voi sankari itsekin maistella. Voileipäkakku on pöydässä myös aikuiseen makuun. Sitten leivon jonkin hyytelökakun tms.
Aika vähäisin vierain mennään nämä ekat synttärit, meillä kun on isompiakin muksuja, jotka pitää sitten omilla synttäreillään huolen vieraspaljoudesta.
Itse sankari on sen verran pahassa vierastusiässä, että sen puolestakin on ihan hyvä pitää vain pienimuotoiset juhlat isovanhempien ja kummien kera.