Lue keskustelun säännöt.
Halla-aholta taisi jäädä iltalääkkeet ottamatta
19.11.2008 |
Kun toivoo että jos naisia raiskataan, niin raiskatuiksi joutuvat vihervasemmistolaiset.
Holhoukseen ja lukkojen taakse tuo Halla-aho joutaisi. Sehän on vaaraksi itselleen ja muille
Kommentit (5)
Kakkonen: juu raiskauksia olisi helkutin helppo vähentää. Miehiltä vaan siemenet purkkiin 15-kesäisinä ja munat pois.
Lapset saataisiin sitten keinohedelmöityksellä. Mutta ei se kovin kivaa olisi vai mitä?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun toivoo että jos naisia raiskataan, niin raiskatuiksi joutuvat vihervasemmistolaiset.
t. kai sitten vihervasemmistolainen joka haluaisi kyllä tavata tän tyypin ja tarjota akateemista väittelyvastusta ihan vaan huvin vuoksi
Miten niin? Hehän noita maahanmuuttajia tänne raahaavatkin. Eikö ole oikeudenmukaista että monikulttuurisuus myös iskisi omaan nilkkaan.
Helppohan raiskauksia olisi vähentää... varmaan sinäkin tiedät, miten....