Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halla-aholta taisi jäädä iltalääkkeet ottamatta

Vierailija
19.11.2008 |

Kun toivoo että jos naisia raiskataan, niin raiskatuiksi joutuvat vihervasemmistolaiset.



Holhoukseen ja lukkojen taakse tuo Halla-aho joutaisi. Sehän on vaaraksi itselleen ja muille

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin? Hehän noita maahanmuuttajia tänne raahaavatkin. Eikö ole oikeudenmukaista että monikulttuurisuus myös iskisi omaan nilkkaan.



Helppohan raiskauksia olisi vähentää... varmaan sinäkin tiedät, miten....

Vierailija
2/5 |
20.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen: juu raiskauksia olisi helkutin helppo vähentää. Miehiltä vaan siemenet purkkiin 15-kesäisinä ja munat pois.

Lapset saataisiin sitten keinohedelmöityksellä. Mutta ei se kovin kivaa olisi vai mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun toivoo että jos naisia raiskataan, niin raiskatuiksi joutuvat vihervasemmistolaiset.

Vierailija
4/5 |
20.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse lukenut sen blogin.

Vierailija
5/5 |
20.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. kai sitten vihervasemmistolainen joka haluaisi kyllä tavata tän tyypin ja tarjota akateemista väittelyvastusta ihan vaan huvin vuoksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän