Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
*Malmintorin kirppis su 25.10*ÄLÄ OHITA =)
24.10.2009 |
Siis onko täällä lähistöllä asuvia?=)
Menen huomenna myymään todella hyviä tytön ja pojan vaatteita ja kenkiä(alkaen 3v).
Mikäli liikut tuolla suunnalla niin poikkea ihmeessä katsomaan sillä vaatteet ja kengät on erittäin hyväkuntoisia.EI mitään lumppuja!!!
Myynnissä mm. ihania toppa-asuja, toppahaalareita,talvikenkiä,takkeja,ulkouluasuja yms...
Paikkanro 106!
Mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa