Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä eilisen keskisuomalaisen synnytysjutusta?

Vierailija
15.05.2006 |

Tuntuu että paljon keskustelua aiheuttanut juttu.

Minusta ihan kiva juttu, sitähän se synnytys on.

Miehen mummu oli ihan pöyristynyt niistä kuvista..

;)





Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vain oli jotenkin outoa, kun oli kuvattu lasta, jonka pää oli jo syntynyt, mutta muuten oli vielä äidin sisuksissa.



Juttu oli muuten sunnuntaisuomalaisen, eli ilmestyi monessa muussakin lehdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan