Mies, jos menet treffeille pihviravintolaan, niin odotatko ja toivotko, että nainen syö vain salaattia?
Kommentit (43)
Saako pihviravintolasta salaattia?
Fiksu mies kysyy naiselta, mihin nainen haluaa mennä syömään ja yhdessä päätetään molemmille sopiva ruokapaikka. Jos pihviravintolaan päädytään, niin kai siellä nyt pihviä syödään!
Itselleni tinderdeitti alkoi valittamaan, kun otin pihviä. Olisikin pitänyt ottaa vain salaattia. Ap
Jos nainen syö kohtuullisesti ja harrastaa liikuntaa, niin pihvi ei lihota naista. M27
Ravintolassa syödään yleensä vain yksi pihvi, ei kokonaista nautaa.
Jos olen treffeillä, miksi välittäisin siitä, mitä joku nainen syö?
Syököön mitä haluaa, itsehän se maksaa!
Mulle Chateaubriand ja huoralle puuroo.
Miksi mennä pihviravintolaan, jos tarkoituksena ei ole nauttia maukasta pihviä?
Kieltämättä tekee kyllä aina vaikutuksen.
m75
Wtf miksi kukaan menisi tieten tahtoen pihviravintolaan syömään mitään muuta kuin pihviä?
Ravintolasyömisen jälkeen ei ole seksiä luvassa kun nainen häpeää täyttä vatsaansa.
Vierailija kirjoitti:
Itselleni tinderdeitti alkoi valittamaan, kun otin pihviä. Olisikin pitänyt ottaa vain salaattia. Ap
Huono deitti. Tyhmä mies. Se siitä.
Vierailija kirjoitti:
m75
Sinä ja treffiseurasi syötte sosekeittoja.
Vei mies minut tahansa ravintolaan, jos hän alkaa vihjailla pelkäävänsä, että minun painoni saattaa muuttua jossain vaiheessa, ovat ne viimeiset treffit.
Syön juuri mitä haluan ja samoin juon vaikka jallua ja ison tuopin, jos sille päälle satun. Selviääpä heti, että mies on kontrolloiva ja epävarma lussukka, jos alkaa jotakin kommentoimaan. Normaalipainoinen, koulutettu ja hyvin tienaava nainen olen, joten en todellakaan alkaisi kuuntelemaan tuollaista. Enkä kyllä kuuntelisi, vaikka olisin ylipainoinen ja köyhäkin, ei mua silti alisteta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m75
Sinä ja treffiseurasi syötte sosekeittoja.
Joku pullea tätikö siellä vikisee :D
Vierailija kirjoitti:
Saako pihviravintolasta salaattia?
Pihvisalaattia?
Mitä ihmettä? Lihottaako pihvi vain naisia?