Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jääkö muilla koskaan vaarallisia esineitä, esim. sakset, pöydälle niin, että taapero saa ne käsiinsä?

Vierailija
07.04.2006 |

Meillä tapahtuu niin luvattoman usein. Eilenkin oli yhtäkkiä sakset kädessä. Joskus veitsi. Tuntuu kamalalsta kun ajattelee mitä olisi voinut tapahtua!!! :( On kukaan muu näin huolimaton vaikka kuinka yrittäisi olla tarkempi? Montaa kertaa viikossa lapsi myös juo lasista johon on jäänyt vettä ja kastelee tietysti vaatteensa. Tuo ei onneksi ole vaarallista...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin sakset yms vaaralliset jutut ovat kaapissa taaperon ulottumattomissa



veitset myöskin keittiön kaapissa jottei lapsi niitä saa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi