Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hajuvesi hukassa! Koitan nyt jos täällä oli maailmanmatkaajia jotka tietäis..

Vierailija
07.04.2006 |

Vuosia sitten (oiskohan ainakin 15v) törmäsin ai-vain ihanaan tuoksuun ulkomailla. Olen koittanut sitä joskus netistäkin haeskella, mutta eipä vaan löydy.



Tuoksun nimi oli Beverly Hills + joku numero, ehkä 573?? Kyseessä ei siis ole Giorgion Beverly Hills. Silloin tämä ko. tuoksu oli uutuus.



Muistaako kukaan törmänneensä tämmöiseen?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko tämä? Löydät googlesta, jos etsit tuon otsikon hakusanalla. Pyöreähkö pullo, jossa numero kyljessä.

Vierailija
2/3 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

: ) Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan opiskeluajoilta sellaisen parfyymin kuin Beverly Hills ja samaa merkkiä myös B.H. Gold, 90-luvulla olivat uusia tuoksuja. Googlesta löysin ne Gale Haymanin alta. Mutta näissäkään ei ole numeroa nimessä...?