Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unelmien poikamiestyttö....

Vierailija
26.03.2006 |

Ketkä miehet on jäljellä?? Oon unohtanu katsoa.. :/

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens viikol viimeinen jakso.

Vierailija
2/2 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niiiiiiin tyhmä se nainne, että valitsee varmaan " jännemmän" eli Jerryn, kun John Paul on niin kunnollinen ja vakaa ja " tylsä" . ARGH! Ärsyttävää.

Mutta saattaahan se valita oikeinkin, ens sunnuntaina selviää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä