Lue keskustelun säännöt.
Unelmien poikamiestyttö....
26.03.2006 |
Ketkä miehet on jäljellä?? Oon unohtanu katsoa.. :/
Kommentit (2)
Se on niiiiiiin tyhmä se nainne, että valitsee varmaan " jännemmän" eli Jerryn, kun John Paul on niin kunnollinen ja vakaa ja " tylsä" . ARGH! Ärsyttävää.
Mutta saattaahan se valita oikeinkin, ens sunnuntaina selviää.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ens viikol viimeinen jakso.