Lue keskustelun säännöt.
Voitko mennä vaatekauppaan ja ostaa sieltä
26.03.2006 |
itsellesi mieluisan vaatteen lainkaan katsomatta hintalappua?
Huoh ! Minä en. Olisi kiva, jos ei aina tarvitsisi ekaksi hintalapusta aloittaa vaatteiden valikointi kaupoissa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Toisaalta ostan niin harvoin nykyään itselleni mitään, että ihan hyvin voisin jonkun kalliimman ja hyvä laatuisen ostaa.