Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi hyva ihme tata imetysvouhotusta, mika on meneillaan. Miten ihmeessa ihmisia kiinnostaa niin paljon kuinka toiset ruokkivat vauvansa. Eiko ketaan kiinnosta esim. leikki- ja

Vierailija
17.03.2006 |

kouluikäisten ravinto. Vauvathan kuitenkin ruokitaan pääasiassa hyvin, saavat he sitten korviketta tai tissiä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tarkoitettu alle 1 vuotias ruokittavaksi. jos muuta väitätte olette vähän pihalla. eihän ennenkään oo ollu perunaa sun muuta ropaskaa tarjolla.

Vierailija
2/5 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma näkemykseni on, että tämä imetyshysteria ja toisten vahtaaminen on yksi niitä asioita, joilla naiset jotenkin luontaisesti tekevät toistensa elämää helvetiksi.









Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vouhotan, kun kirjotan.. :DDD. Pakko vielä kommentoida tota 6kk täysimetystä.. Kun jotkut ottavat sen niin kirjaimellisesti. Ei ne entsyymit varmaan mee sekasin, jos pari päivää ennen puolta vuotta vaikka pottua lusikallisen saa...

Vierailija
4/5 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

9

Vierailija
5/5 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää itse ratkaisunne ja seiskää niiden takana, niin ei tartte pillittää toisten ihmisten mielipiteiden takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi