Oletko pettynyt netissä tutustumaasi ihmiseen, kun olette tavanneet livenä?
Kommentit (8)
Ilmeisesti hekin, koska meistä on tullut vähitellen ihan ystäviä.
vielä 7 vuoden jälkeenkin ihmettelen hyvää onneani.
Mun mielestä kuitenkin se vaikutelma on aina erilainen livenä kuin minkä on saanut netin, kuvan, puhelujen kautta.
Olen tavannut muutamia ihmisiä netin kautta ja kaikki sen oloisia, ettei vois tulla sen kummempaa kuin pelkkä kaveruus. Parasta on, että tapaa livenä eka ihmisen ja sitten vaikka pitää yhteyttä netitse. Tosin on tyyppejä jotka netissä ovat avuttoman ja epämiellyttävän oloisia ja livenä ihania :o)
Olen tavannut 2, joista toisen kanssa pidettiin pari kertaa hauskaa. Mitään vakavaa siitä ei ollut tarkoituskaan kehittyä, joten hyvät fiilikset jäi.
Toisen kanssa ollaan oltu kohta 6 vuotta yhdessä :)
Tapasin kerran miehen joka omien sanojen mukaan oli:
urheilullinen
lihaksikas
tumma
pitkä
Todellisuus:
sohvaperuna
kaljamaha
puolikalju
pituus korkeintaan 170cm
Se siitä sitten :D
yksi oli lattea; yksi oli ihastuttava, mutta itse en herättänyt vastakaikua hänessä; neljännen kanssa elellään nyt yhdessä viidettä vuotta ;)
Onhan netistä muuhunkin sosiaalisen elämän luomiseen! Uskomattoman hyviä ystäviä olen sitä kautta saanut!
Tai sitten vaan ei kemiat ollenkaan toimi yksiin tms. Kyllä sitä sattuu. Mutta harvemmin... jos ajattelen, että ehkä 150 ihmistä tavannut netistä, niin " pettymyksiä" kenties 10...