Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Turun Caribia!

Vierailija
17.03.2006 |

Onko millainen paikka lapsiperheelle?

Onko siellä lapsillekkin omat kylpytakit, siis hotellihuoneissa?

Onko huoneet ahtaita, siis ne ihan standard-huoneet?

Kiitos jos joku viitsii vastata!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpytakit on myös pienille. Standardit 2 hengen huoneet eivät ole mitään lukaaleja, varsinkin jos on tarvetta lisävuoteille.

Vierailija
2/17 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sinne kannattaa mennä, vaikkei loistokas olekaan : )

Jos kesällä reissaatte, suosittelen Pärnun Tervise Paradiis-kylpylää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huone oli tosi ahdas ja pieni.

Muilla näytti olevan myös lasten kylpytakkeja, meille ei sellaista tarjottu eikä sitten kysyttykään. Aikuisille oli takit huoneessa.

Kannattaa ottaa jotkut sisätossut/tohvelit mukaan. Mun mielestä niiden pitäs EHDOTTOMASTI kuulua huoneen hintaan, mutta kovaan hintaan niitä respassa myytiin. Ihan sellasia kertakäyttö-tasoisia tossuja.

Ravintoloita ei hotellissa käytetty, mutta aamupala oli tosi hyvä ja runsas.

Enemmänkin sanoisin paikkaa hauskaksi, isoksi uimahalliksi kuin " kylpyläksi" .

Mutta siis lapsiperheitä oli tosi paljon paikalla.

Vierailija
4/17 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haikon kartano on kuulema sellanen " aikuisten kylpylä" ja just enemmän kylpylämäisempi kuin uimahallimainen, mutta omaa kokoemusta ei tosta Haikosta ole.

Vierailija
5/17 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä asiaa on kysyttyy täällä niin usein, että taatusti löydät haulla paljon vastauksia!

Vierailija
6/17 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me otimme kaksi huonetta jotka oli kytketty toisiinsa avaamalla ovi välistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku kysyy samaa asiaa vaikka sadatta kertaa, kun kuitenkin vastaajia riittää...



ei ap.

Vierailija
8/17 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämänkään sivuston kapasitetti ikuisuuksia riitä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis suurin osa yöpyy on ihan kamala betonibunkkeri ja huoneet ihan Rantasipiä. Kyllä siellä hoitoja ja hierontoja saa jos maksaa mutta ei ne allasosastot ihmeellisiä ole. Jostain syystä ruokakin on ollut jotenkin tylsää ja olen siis käynyt ainakin 4 kertaa.

Vierailija
10/17 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


jos joku kysyy samaa asiaa vaikka sadatta kertaa, kun kuitenkin vastaajia riittää...

ei ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Kiitos kaikille vastauksista, taidamme siis Turkuun suunnata, mutta ottaa sen standard huoneesta seuraavan kokoisen huoneen, jospa se ei ihan yhtä ahdas olisi.

Ja kiitos vinkistä niistä sisätossuista!



-ap-

Vierailija
12/17 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin syy siihen, että sivut ovat hitaat ja tökkii, johtuu siitä, että ne ovat ylikuormittuneet! Ja mistäköhän se taas johtuu, voi jokainen miettiä.



Ja tosiaan, sitä hakua voi JOSKUS myös KÄYTTÄÄ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Suurin syy siihen, että sivut ovat hitaat ja tökkii, johtuu siitä, että ne ovat ylikuormittuneet! Ja mistäköhän se taas johtuu, voi jokainen miettiä.

Ja tosiaan, sitä hakua voi JOSKUS myös KÄYTTÄÄ...

Vierailija
14/17 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

avausta siitä, osaako kaksivuotias jo kertoa, että äitylillä käykin vieras mies...

Jos karsimaan lähdetään, jätetään ensin pois avaukset, joissa naikkosien elämässä on tärkeämpää rintojen kuppikoko kuin edes jonkin tasoinen ajattelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Caribiassa on lapsiperheelle loistava kylpyläosasto. Enpä ole muissa kylpylöissä nähnyt noin isoa (ja lämmintä) kahluuallasta.



Huone oli kyllä kammottavan pieni. Näin kolmen lapsen kanssa meillä oli yksi lisävuode ja kaksi patjaa eikä vapaata lattiatilaa sitten enää jäänytkään...



Kylpytakit oli kyllä lapsillekin.

Vierailija
16/17 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Naantalin Kylpylä. Siellä oltiin pari vuotta sitten , lapsia siellä ei ole kyllä paljon ajateltu, paremmin aikuisten kylpylä. Tosi tasokas kyllä.

Caribiassa luvattiin kylpytakit , 2-ja 5 vuotiaille oli samankokoiset ja pienemmälle se oli ihan liian iso. Kannattaa ottaa oma mukaan , samoin jotkut tossut, sandaalit tms.

Vierailija
17/17 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen paikka mahtaa olla nykyään? Joululomalla lähdössä Turkuun :)