Turun Caribia!
Onko millainen paikka lapsiperheelle?
Onko siellä lapsillekkin omat kylpytakit, siis hotellihuoneissa?
Onko huoneet ahtaita, siis ne ihan standard-huoneet?
Kiitos jos joku viitsii vastata!
Kommentit (17)
kyllä sinne kannattaa mennä, vaikkei loistokas olekaan : )
Jos kesällä reissaatte, suosittelen Pärnun Tervise Paradiis-kylpylää!
Huone oli tosi ahdas ja pieni.
Muilla näytti olevan myös lasten kylpytakkeja, meille ei sellaista tarjottu eikä sitten kysyttykään. Aikuisille oli takit huoneessa.
Kannattaa ottaa jotkut sisätossut/tohvelit mukaan. Mun mielestä niiden pitäs EHDOTTOMASTI kuulua huoneen hintaan, mutta kovaan hintaan niitä respassa myytiin. Ihan sellasia kertakäyttö-tasoisia tossuja.
Ravintoloita ei hotellissa käytetty, mutta aamupala oli tosi hyvä ja runsas.
Enemmänkin sanoisin paikkaa hauskaksi, isoksi uimahalliksi kuin " kylpyläksi" .
Mutta siis lapsiperheitä oli tosi paljon paikalla.
Haikon kartano on kuulema sellanen " aikuisten kylpylä" ja just enemmän kylpylämäisempi kuin uimahallimainen, mutta omaa kokoemusta ei tosta Haikosta ole.
Tätä asiaa on kysyttyy täällä niin usein, että taatusti löydät haulla paljon vastauksia!
Me otimme kaksi huonetta jotka oli kytketty toisiinsa avaamalla ovi välistä.
jos joku kysyy samaa asiaa vaikka sadatta kertaa, kun kuitenkin vastaajia riittää...
ei ap.
Ei tämänkään sivuston kapasitetti ikuisuuksia riitä...
siis suurin osa yöpyy on ihan kamala betonibunkkeri ja huoneet ihan Rantasipiä. Kyllä siellä hoitoja ja hierontoja saa jos maksaa mutta ei ne allasosastot ihmeellisiä ole. Jostain syystä ruokakin on ollut jotenkin tylsää ja olen siis käynyt ainakin 4 kertaa.
Vierailija:
jos joku kysyy samaa asiaa vaikka sadatta kertaa, kun kuitenkin vastaajia riittää...ei ap.
Kiitos kaikille vastauksista, taidamme siis Turkuun suunnata, mutta ottaa sen standard huoneesta seuraavan kokoisen huoneen, jospa se ei ihan yhtä ahdas olisi.
Ja kiitos vinkistä niistä sisätossuista!
-ap-
Suurin syy siihen, että sivut ovat hitaat ja tökkii, johtuu siitä, että ne ovat ylikuormittuneet! Ja mistäköhän se taas johtuu, voi jokainen miettiä.
Ja tosiaan, sitä hakua voi JOSKUS myös KÄYTTÄÄ...
Vierailija:
Suurin syy siihen, että sivut ovat hitaat ja tökkii, johtuu siitä, että ne ovat ylikuormittuneet! Ja mistäköhän se taas johtuu, voi jokainen miettiä.Ja tosiaan, sitä hakua voi JOSKUS myös KÄYTTÄÄ...
avausta siitä, osaako kaksivuotias jo kertoa, että äitylillä käykin vieras mies...
Jos karsimaan lähdetään, jätetään ensin pois avaukset, joissa naikkosien elämässä on tärkeämpää rintojen kuppikoko kuin edes jonkin tasoinen ajattelu.
Minusta Caribiassa on lapsiperheelle loistava kylpyläosasto. Enpä ole muissa kylpylöissä nähnyt noin isoa (ja lämmintä) kahluuallasta.
Huone oli kyllä kammottavan pieni. Näin kolmen lapsen kanssa meillä oli yksi lisävuode ja kaksi patjaa eikä vapaata lattiatilaa sitten enää jäänytkään...
Kylpytakit oli kyllä lapsillekin.
on Naantalin Kylpylä. Siellä oltiin pari vuotta sitten , lapsia siellä ei ole kyllä paljon ajateltu, paremmin aikuisten kylpylä. Tosi tasokas kyllä.
Caribiassa luvattiin kylpytakit , 2-ja 5 vuotiaille oli samankokoiset ja pienemmälle se oli ihan liian iso. Kannattaa ottaa oma mukaan , samoin jotkut tossut, sandaalit tms.
Millainen paikka mahtaa olla nykyään? Joululomalla lähdössä Turkuun :)
Kylpytakit on myös pienille. Standardit 2 hengen huoneet eivät ole mitään lukaaleja, varsinkin jos on tarvetta lisävuoteille.