Viime vuonna annoinkaikille virpojille appelsiinit kouraan,olisittepa nähneet ilmeet?????
Kommentit (11)
Minä taidan tänäkin vuonna antaa suklaamunia, on ne lapset niin lutusen onnellisia aina niistä.
Tosin idea on aivan loistava, kun nyt asiaa ajattelee.
Koetsä jotain perverssiä tyydytystä tollasena ilonpilaajan olemisestas?
Ovat tykänneet niistä, sitä suklaata kun ei kauheesti ilman pahaa oloa saa syötyä...
Onko se nyt niin kauheeta, jos lapset kerran vuodessa pukeutuvat ja leikkivät tuota leikkiään? Minusta ainakin lapsena oli kiva virpomisen jälkeen ihastella suklaamunia ja miten kivaa sekin oli, kun äiti meikkasi noidan näköiseksi.
Saa nähdä virvotaanko ensi vuonna.
ostan sellaisen. Tuo appelsiini on hyvä idea! En vain itse uskalla : )
Mitähän sitä keksisi? Purkkapaketteja? :)
katsoa, mitä virpojat on reissullaan pussiin saaneet ja jos karkkia on paljon, niin jaetaan se sitten useammalle päivälle. Eihän sitä nyt kaikkea tarvitsekaan kerralla syödä? Aika ilkeää lahjoa jollain hedelmällä, ei kyllä itseä olisi paljon siinä iässä lämmittänyt...
Kävivät halloweeninakin. Mutta jotkut noi virpojat on jotenkin niin sellasia, etteivät kiitä tai pue noita-kamppeita, se kyllä harmittaa. Itse kun kävi lapsena virpomassa, niin kyllähän se suklaamuna oli paras:)
ärsyttää kun karkkia tungetaan nykyään lapsille joka välissä, tuntuu turhalta pitää edes mitään karkkipäivää, kun koulussakin on milloin mitäkin herkkupäiviä. Joo, minun lapset eivät mene virpomaan.