Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viime vuonna annoinkaikille virpojille appelsiinit kouraan,olisittepa nähneet ilmeet?????

Vierailija
05.04.2006 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää kun karkkia tungetaan nykyään lapsille joka välissä, tuntuu turhalta pitää edes mitään karkkipäivää, kun koulussakin on milloin mitäkin herkkupäiviä. Joo, minun lapset eivät mene virpomaan.

Vierailija
2/11 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taidan tänäkin vuonna antaa suklaamunia, on ne lapset niin lutusen onnellisia aina niistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin idea on aivan loistava, kun nyt asiaa ajattelee.

Vierailija
4/11 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetsä jotain perverssiä tyydytystä tollasena ilonpilaajan olemisestas?

Vierailija
5/11 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat tykänneet niistä, sitä suklaata kun ei kauheesti ilman pahaa oloa saa syötyä...

Vierailija
6/11 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nyt niin kauheeta, jos lapset kerran vuodessa pukeutuvat ja leikkivät tuota leikkiään? Minusta ainakin lapsena oli kiva virpomisen jälkeen ihastella suklaamunia ja miten kivaa sekin oli, kun äiti meikkasi noidan näköiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nähdä virvotaanko ensi vuonna.

Vierailija
8/11 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan sellaisen. Tuo appelsiini on hyvä idea! En vain itse uskalla : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän sitä keksisi? Purkkapaketteja? :)

Vierailija
10/11 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoa, mitä virpojat on reissullaan pussiin saaneet ja jos karkkia on paljon, niin jaetaan se sitten useammalle päivälle. Eihän sitä nyt kaikkea tarvitsekaan kerralla syödä? Aika ilkeää lahjoa jollain hedelmällä, ei kyllä itseä olisi paljon siinä iässä lämmittänyt...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävivät halloweeninakin. Mutta jotkut noi virpojat on jotenkin niin sellasia, etteivät kiitä tai pue noita-kamppeita, se kyllä harmittaa. Itse kun kävi lapsena virpomassa, niin kyllähän se suklaamuna oli paras:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi