Minun elämässä ei ole ikinä mitään hauskaa ohjelmaa
Kommentit (14)
Ikinä ei oo hauskaa aina on jokin pielessä
Odotatko, että joku muu järjestää sit sulle?
Ole lempeä itsellesi ja jätä välillä huolet ja murheet ihan vaan sivuun, koska ei ne sillä murehtimalla parane.
Tee tätä välillä, niin elämä on välillä kevyempää 😘 kokeile, työnnä ne murheet väkisin hetkeksi pois...
Tsemppiä...
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut saada miesystävän, joka toisi elämään sisältöä.
No miksi et koskaan tee mitään hauskaa? Sinustahan se on kiinni miten tylsä elämä sinulla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka sulla olisi se mies, niin itse silti joutuisit sitä ohjelmaa järjestämään. Ala siis nyt deittailemaan itseäsi ensin, mieti mihin haluaisit mennä ja sitten toteuta se.
Kummallinen ihmistyyppi tämä, joka odottaa muiden järjestävän elämäänsä tekemistä. Varsinkin eläkeikäisinä korostuu, istuvat kotona sohvan nurkassa ja valittavat ettei kukaan tule kylään.
Älä ala tuollaiseksi. Keksi tekemistä itsellesi itse.
Vierailija kirjoitti:
Kummallinen ihmistyyppi tämä, joka odottaa muiden järjestävän elämäänsä tekemistä. Varsinkin eläkeikäisinä korostuu, istuvat kotona sohvan nurkassa ja valittavat ettei kukaan tule kylään.
Älä ala tuollaiseksi. Keksi tekemistä itsellesi itse.
Minulla kyllä riittää tekemistä. Mutta kaipaan jotain parempaa tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos se miesystävä on samanlainen? Istutte molemmat ja odotatte että joku piristäisi elämäänne?
Sinunkin pitäisi tuoda sen toisen elämään sisältöä. Mitä ajattelit tarjota hänelle?
Vierailija kirjoitti:
Miksi et järjestä mitään hauskaa?
(eri henkilö) Se on tuo mieliala kun on sisäisesti helvetin paha olla niin monesta hyvin pienestäkin itselle hyvästä asiasta ajattelee että kyllä minä ilman tuotakin pärjään ja tällä tavalla pystyy laittamaan itsensä hyvin ahtaalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävä asenne.
Ala käyttämään huumeita!