Lue keskustelun säännöt.
Onko hyvä vai huono, jos äitiyspäiväraha on
17.03.2006 |
n. 50e/ päivä/ brutto?
Paljonko te muut saatte tai olette saaneet?
Kommentit (6)
Rahaa tuntuu jäävän joka kuukausi jopa säästöön toisin kuin ennen lasta töissäkäydessäni. Ei mene rahaa enää turhaan humputteluun. Mutta nämä kysymyksethän ovat kiinni ihan kulutustottumuksista.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
enemmin. Mutta en kyllä ymmärrä mistä tulee tuo 70% tuloista juttu, mulla oli ainaskin aika paljon vähemmin
Esikoisen aikaan sain n. 54 e/pvä, nyt 68 e/pvä. Hyviä ovat.
Olen ihan tyytyväinen.