Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä ehkäisyä käytitte synnytyksen jälkeen, täysimetyksen aikana?
Kommentit (6)
Onko muuten kokemuksia kierukasta? Kertokaapa... :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
vauva oli haaveissa.
sitäpaitsi meillä ei imetetty yhtään.
Sitten kun lapsi oli 1-v, laitatutin hormonikierukan.
ettekö te ymmärrä että ne hormonit imeytyy siitä maidosta suoraan teidän lapseen? eipä tarvii ihmetellä jos ei pääse mummoksi koskaan!
En mitään. Kuukautisetkin tulivat ensi kerran vasta kaksi/kolme kuukautta imettämisen lopettamisesta.
Alue: Aihe vapaa
Lapsettomuustausta riittää.