Lue keskustelun säännöt.
Syötkö makaroonilaatikkoa kylässä
Kommentit (7)
En, vaan lusikalla tai paremmassa tapauksessa kauhalla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Joo ja alkohoolia suoraan pullosta ja sitten lainaan emännältä tampooneja.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:19"]
Joo ja alkohoolia suoraan pullosta ja sitten lainaan emännältä tampooneja.
[/quote]
Muistathan palauttaa tamponit käytettynä sitten?
Mikä vittu on "makarooni"? Se sana on makaroni, dorka.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lusikalla