Lue keskustelun säännöt.
Cipralexin lopetusoireita 2 viikon jälkeen?
08.07.2015 |
Lopetin juhannuksena lääkkeen käytön, siihen mennessä olin jo useamman kuukauden ajan pienentänyt annosta. Luulin, että ei tule mitään lopetusoireita mutta sitten eilen oli todella ahdistava olo, päätä särki ja vatsa oli löysällä. Voiko nämä olla lopetusoireita, jotka alkoivat vasta nyt vai onkohan tämä jotain muuta?
Kommentit (2)
Mulla tais kestää noin kuukauden oireet vielä sen jälkeen, kun viimeisen pillerin neljäsosan oli ottanut. Vaikka siis hitaasti ja maltillisesti vähensin, eikä oireita juurikaan silloin ollut. Eli kyllä voi olla oireita. Tosin aika erikoista, että ne oireet alkaisivat vasta kaksi viikkoa lopettamisen jälkeen...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Voi olla.