Cheek sanoittanut kappaleensa? Mistä sanoittajatiedot?
Auttakaa av-laiset hyvät. Kaveri väitti, että Cheek ei itse sanoita biisejään. No lyötiin veto, itse tietysti sitä mieltä, että on (kuten onkin). Mistä löydän tiedot kaikkien levyjen biisien sanoittajatiedot (lopulline veto oli, että 50 % on sanoittanut, hänen mukaansa alle). Äkkiseltään en löytänyt kuin viimeisimmän levyn biisien sanoittajatiedot. Tärkeä asia tämä! Auttakaa! :D
Kommentit (21)
öh öh mul on ISO.. Ööh sen tuuppaan sun mutsiin ja öh öh sitten vasta suhun. Sit mä vedän päälle armani vaik sä et ole enää armaani ja öh öh öh sokka irti ku lähden bemaril kohti entisen vakikolon residenssii... Heitän öh öh lastit sen asscheekille ja öhöh haen apteekist renniee ku tää köhiminen alkaa närästää
eli oli ne tekstit tehnyt kuka vaanne on @&#@:aa ja &(*€#+¥#@:aa. Musiikin itsetuho on käynnistetty. Cherkin tuubassa ei enää kuulu musiikista mitään. Itseriittoista köhinää ja teinipojan uhoa josta mammat diggaa, ku on kokee ja on rahaa...
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:51"]Ainaki yhen biisin sanoituksessa ollu mukana Sanni.
[/quote] No kai nyt kun on siinä biisissä laulamassakin..
No voi jeesus. Tiedättekö yhtään räppäriä joka ei sanoittaisi omia biisejään?
Ei kukaan muu voi suoltaa moista kuraa kuin cheek itse
Ei, siksihän tää veto olikin ihan hemmetin helppo. kaveri vähän henkisesti blondi.
AP
Elastinen ne kuulemma sanoittanut. Mutta tekijätietoja ei helposti löydy.
AP
Ei kai kukaan kehtaa ottaa krediittiä siitä paskasta mitä siltä tulee.
Eihän Cheek ole enää Rähinällä, että sen aikaisen tuotannon on voinutkin joku Ela tms. tehdä kieliposkessa. :D Se oliskin noloa, jos räppäri ei omia juttujaan teen. Ei siis oliskaan räppäri...
Tuon itsekin löysin, mutta ainut, missä biisien sanoittajatiedot selkeällä suomen kielellä. Mutta kiitos! Muutkin levyt pitäsi löytää!
AP
Mutta otetaan tämä nyt vakavasti. :D Mistä levyjen sanoittajatiedot?
AP
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:42"]Ei kai kukaan kehtaa ottaa krediittiä siitä paskasta mitä siltä tulee.
Eihän Cheek ole enää Rähinällä, että sen aikaisen tuotannon on voinutkin joku Ela tms. tehdä kieliposkessa. :D Se oliskin noloa, jos räppäri ei omia juttujaan teen. Ei siis oliskaan räppäri...
[/quote]
No kyllä mä voisin ottaa noi radiohitit nimiini €€€€
Samoin. Nyt niitä sanoittajatietoja, ihan hävettää kun ei heti löytynyt. Joku löytää kohta puolessa minuutissa, mutta se on hyvä se. :)
AP
Ainaki yhen biisin sanoituksessa ollu mukana Sanni.
Tiedän kuka sanoittanut. Mutta ei cheek ainkaan
Teostosta näkee kaikkien artistien kaikkien teostoitujen biisien osalliset (sanoitus, sovitus...ym)
Sanoittajatiedot löytyy Teostosta. Voin jäsenenä tarkastella melkein kaikki säv/san/sov -tiedot mitä Suomen musiikkimaailmassa on:)
Täst on jo aikaa.. Mut eikö salkkari Cityääni sano mitään kenellekään. Ehkä siel oli takana joku muukin kuin Cheek.
Terveisiä vaan seuraavalle naiselle, oliko Poriin vai muualle. Toivottavasti huomaat tän kirjoituksen. Tsemppii, siunausta ja koita kestää!!!
On jossain muissakin ollut mukana joku muu, mutta se ei olekaan pääasia. Pääasia on, että Cheek on sanoittanut ainakin puolet biiseistään itse.
AP