Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella henkilön kanssa jolla on luomi käsivarressa?

Vierailija
25.07.2015 |

Minä en.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla varmaan on luomia käsivarsissa.... Tarkoitat varmaan sellaisia isoja, koholla olevia..?

Vierailija
2/28 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mitä vittua?! :D jokaisella ihmisellä on luomia... 

voitkohan sä seurustella ihmisen kans jolla on persereikä ja se kakkaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:51"]Kaikilla varmaan on luomia käsivarsissa.... Tarkoitat varmaan sellaisia isoja, koholla olevia..?
[/quote]

Ei. Tarkoitan ihan sellaisia nuppineulanpään kokosia sileitä luomia.

Vierailija
4/28 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomet on kauheita. Eniten inhoan juuri käsivarressa. Ja kaulassa luomi on myös etova.

Vierailija
5/28 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:55"]Luomet on kauheita. Eniten inhoan juuri käsivarressa. Ja kaulassa luomi on myös etova.
[/quote]

olen siis ap

Vierailija
6/28 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ap ole luomia? Vai oletko poistattanut ne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/28 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okeii... Meikkaatko omas piiloon vai mitä?

Vierailija
8/28 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ikinä voisi.. Kun tapasin mieheni en antanut hänelle seksiä, ennen kuin hän poisti kaikki 113 luomia iholtaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/28 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:57"]Okeii... Meikkaatko omas piiloon vai mitä?
[/quote]

En mutta pukeudun mahd peittävästi. En näyttele luomiani. Mielestäni kaikkien ihmisten pitäisi lopettaa luomiensa esittely. Ap

Vierailija
10/28 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:59"]No en ikinä voisi.. Kun tapasin mieheni en antanut hänelle seksiä, ennen kuin hän poisti kaikki 113 luomia iholtaan!
[/quote]

Se on oikein! Arvostan sinua. Olisipa kaltaisiasi ihmisiä enemmän maailmassa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/28 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Seurustelen vain ihmisten kanssa, joilla luomi takareiden etuosassa.

Vierailija
12/28 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/28 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän vain ihmisillä on luomia? Eläimet ovat niin kauniita ja suloisia eikä heillä ole luomia.

Vierailija
14/28 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:59"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:57"]Okeii... Meikkaatko omas piiloon vai mitä?
[/quote]

En mutta pukeudun mahd peittävästi. En näyttele luomiani. Mielestäni kaikkien ihmisten pitäisi lopettaa luomiensa esittely. Ap
[/quote]

Luomien esittely :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/28 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisella bongauksella löysin 30-40 luomea käsivarsistani. Ei minulla ole siis varaa moittia muiden luomikäsiä ;)

Vierailija
16/28 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:15"]Pikaisella bongauksella löysin 30-40 luomea käsivarsistani. Ei minulla ole siis varaa moittia muiden luomikäsiä ;)
[/quote]

Kun on riittävän monta luomea per raaja niin ällöttävyys ja huomiota herättävyys mitätöityy. Yksi luomi käsivarressa tulee hyvin esille, se on kuin huutomerkki. "Minä täällä, Luomikka, katsokaa minua!" Ja sitten kaikki katsovat. Ap

Vierailija
17/28 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en vois seurustella ihmisen kaa jol on silmät :oo

Vierailija
18/28 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosituhannen absurdein keskustelu.

Vierailija
19/28 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Aina ekoilla tai viimeistään to kill t
treffeillä teen rumiimtarkastuksen. Jos luomia löytyy, ilmoitan ettei suhde tulisi toimimaan ja kehotan miestä unohtamaan minut. Hyi luomia

Vierailija
20/28 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:26"]En todellakaan. Aina ekoilla tai viimeistään to kill t
treffeillä teen rumiimtarkastuksen. Jos luomia löytyy, ilmoitan ettei suhde tulisi toimimaan ja kehotan miestä unohtamaan minut. Hyi luomia
[/quote]
Tokilla* ennustava tekstinsyöttö:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi