Lue keskustelun säännöt.
Olen ihastunut! <3
16.07.2015 |
Olen ollut kiinnostunut miehestä jo jonkin aikaa. Ollaan kuntosalilla pelattu pidempään silmäpeliä ja eräänä päivänä kun hän sitten ohikävellessään sanoikin "moi" ja hymyili, meinasin sotkeutua jalkoihini juoksumatolla. Muutaman kerran salilla samaan aikaan ollessa vaihdettiin pari sanaa, lopulta vaihdettiin puhelinnumeroita ja käytiin eilen treffeillä. Viikonloppuna nähdään uudestaan tämän ihanan miehen kanssa. Olen niin onnellinen juuri nyt! <3
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sillä on kuitenkin vaimo. Jätä se sika.