Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miltä kuulostaa mitat?

Vierailija
08.07.2015 |

154cm, 60e kuppi, 50kg, nätiksi kehuttu, salia harrastan säännöllisesti, elän terveellisesti, en juo, enkä polta.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin hetken että mikä siis maksaa 60 euroa kupillinen. Huoh. Taidan mennä nukkumaan.

Vierailija
2/18 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ne mitat on? Kallis kuppi tosiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 13:40"]Mietin hetken että mikä siis maksaa 60 euroa kupillinen. Huoh. Taidan mennä nukkumaan.
[/quote]

Haha :'D nuku munkin puolesta.
Ap

Haha :'D

Vierailija
4/18 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 13:41"]Missä ne mitat on? Kallis kuppi tosiaan.
[/quote]

Siinähän ne.

Vierailija
5/18 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjataas nyt sit eli, rintsikoissa koko 60E käytössä, niin ymmärretään helpommin ;)

Vierailija
6/18 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkien mittojen mukaan on aika vaikea sanoa mitään. Kuulostaahan toi hyvältä, mutta voi myös näyttää kamalalta. Riippuu ihan ruumiinrakenteesta ja lihasmassan määrästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 13:43"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 13:41"]Missä ne mitat on? Kallis kuppi tosiaan.
[/quote]

Siinähän ne.
[/quote]
Rinnanympärys, vyötärönympärys ja labtionympärys? Pohkeen ja reiden paksuus, ranteen ympärys, päänympärysmitta? Voit olla esim. keskivartalolihava ja tikkujalkainen, päärynävartalounen tai tiimalasi. Kerro siis mitat, niin on helpompi analysoida.

Vierailija
8/18 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 13:45"]Pelkkien mittojen mukaan on aika vaikea sanoa mitään. Kuulostaahan toi hyvältä, mutta voi myös näyttää kamalalta. Riippuu ihan ruumiinrakenteesta ja lihasmassan määrästä.
[/quote]

Rasvaa ei juurikaan ole. Vaatteet istuu mukavasti päällä. Vyötärö kapea, suhteessa lantioon. Lihasmassaa on aika hyvin. En omaa jenkkiksiä ja vatsalihakset näkyy hieman, mutta ei liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto ja kehujen kerjäys?

Vierailija
10/18 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 13:34"]

154cm, 60e kuppi, 50kg, nätiksi kehuttu, salia harrastan säännöllisesti, elän terveellisesti, en juo, enkä polta.

[/quote]Herkulliselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 13:54"]Huono itsetunto ja kehujen kerjäys?
[/quote]

Miten omien mittojen kysymisen takia voi olla huoni itsetunto?
Mulla on varsin hyvä itsetunto, koska mielestäni oon aika hyvän näkönen nykyään kun oon alkanut elää terveellisesti. Ikävää, että osa ihmisistä yhdistää tälläisen heti huonoon itsetuntoon.

Jos joku kysyy sulta, että istuuko vaatteet hyvin päälle, niin tekeekö se heti ihmisestä huonon itsetunnon omaavan? Jos on näin, niin onneksi en ole sun tuttusi :)

Vierailija
12/18 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 13:54"]Huono itsetunto ja kehujen kerjäys?
[/quote]

Selvästi joku katkera plösö av-mamma :'D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappi

Vierailija
14/18 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääpiö jolla 10 kg liikaa painoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 14:23"]Kääpiö jolla 10 kg liikaa painoa.
[/quote]

10kg liikaa? Ihailet selvästi anorektikkoja :D lihasmassa painaa, läski sitten taas ei ;)

Vierailija
16/18 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 14:23"]Kääpiö jolla 10 kg liikaa painoa.
[/quote]

Laitapas omat mitat

Vierailija
17/18 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian lyhyt ja korkea bmi.

Vierailija
18/18 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva tai edes ry-vy-ly, tai ei pysty sanomaan mitään, nuo mitat yksinään eivät kerro kauheasti, paitsi sen että olet normaalipainoinen. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi