Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette miesten SELKÄKARVOISTA??

Vierailija
29.03.2006 |

Yäks... en tykkää!!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä niitä löytyy. Mies on hyvin karvaista sorttia. Ilman tätä henkilökohtaista kokemusta olisin voinut kanssa sanoa että yök. Nyt ne ei herätä mitään tunteita. MItä mieltä olette jalkapöytäkarvoista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän