Lue keskustelun säännöt.
Vahva syyllisyyden tunne
07.07.2015 |
Usein herätessäni minulla on vahva syyllisyyden tunne ilman syytä, joskus myös iltaisin ja tunne että jotain pahaa tapahtuu. Tunne on ahdistava enkäntiedä miten siitä pääsisi eroon. Onko muita?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sama. Kyse minulla on ahdistuneisuushäiriöstä. Arvelen että olen jo lapsesta kärsinyt näistä vahvoista syyllisyyden tunteista. Ne ovat muuttuneet silloin osaksi persoonaani enkä saa enää kiinni, mistä ne syntyvät. Masennuslääkitys auttaa siihen kyllä hyvin.