Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Nainen on aina kauneimillaan 17-vuotiaana
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen 21 ja paljon kauniimpi kuin 17 vuotiaana.
No mä olin ruma 17-vuotiaana kun mulla oli vakava ihosairaus. Nyt 25-vuotiaana oon terve ja kauniimpi :)
Hahah ei todellakaan pidä paikkaansa mun kohalla :D olin 17v:na kömpelö, huonoihoinen, mulla oli kamala hiusmalli ja näytin kolmekymppiseltä pukeutumiseni perusteella. Ei jeesus tätä tyhmyyden määrää mikä av:lla tiivistyy. Ja Ennenkuin joku hapannaama nillittää niin jep, oon nyt 32 ja saan aina alkossa ja baareissa näyttää henkkarit, joten turha vedota siihen että näyttäsin vanhalta. Säälittävä provo.
Alue: Aihe vapaa
Lopeta heti alkuunsa.