Lue keskustelun säännöt.
Ollakko vai eikö olla?
08.06.2015 |
Olen ruennut entisen avopuolison kanssa hengailemaan ja ollaan mietitty palattaisiko yhteen. En vaan tiedä mitä halua, mies on luonteeltaan ja käyttäytymiseltään sellainen kenen kanssa en usko että haluaisin olla, mutta tunteet sanoo toisin. Rakastan häntä todella paljon. Kuuntelenko enemmän järkeä vai tunteita?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eikö kukaan osaa auttaa..? :(