Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ollakko vai eikö olla?

Vierailija
08.06.2015 |

Olen ruennut entisen avopuolison kanssa hengailemaan ja ollaan mietitty palattaisiko yhteen. En vaan tiedä mitä halua, mies on luonteeltaan ja käyttäytymiseltään sellainen kenen kanssa en usko että haluaisin olla, mutta tunteet sanoo toisin. Rakastan häntä todella paljon. Kuuntelenko enemmän järkeä vai tunteita?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan osaa auttaa..? :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi