koululaisten vanhemmat! laittaisitteko lapsenne kielikerhoon?
Monet vanhemmat ovat olleet pettyneitä kuntien kielitarjontaan peruskouluissa.
Jos lapsesi koulussa olisi mahdollista pitää kielikerhoa esim. kerran viikossa koulun jälkeen, olisitko valmis laittamaan lapsesi tällaiseen ja mitä olisit valmis maksamaan siitä kuukaudessa? Olettaen tietysti, että lasta kiinnostaisi tällainen.
Kommentit (4)
mutta lapseni ovatkjn kielikoulussa ja olen itsekin asunut lapsena ulkomailla, joten en ehkä ole ihan perustapaus
veikkaan että moni sanoo haluavansa mutta käytännössä ei...
enpä sitten viitsinyt pakottaakaan... Ei muutenkaan ole ollut kovin suosittu, taitaa olla joku 3 lasta siinä kerhossa...
kun olisi sijainnut aika kaukana ja hankalaan aikaan. Ehkä siitä olisi pikemminkin tullut riesa kuin ilo meille kaikille... Harmi! Toivottavasti koululaisena tulee uusi mahdollisuus.
Paljonko on nuo kerhot maksaneet, joissa jotkut olette olleet (siis lapset)?
Onko teillä käsitystä siitä, kuka on kerhon vetäjälle maksanut palkan?