Lue keskustelun säännöt.
Hedelmiä saa syödä vain kaksi päivässä!
26.05.2015 |
Ei jumankekka, nyt ei saa enää syödä hedelmiäkään kuin vaan kaksi päivässä! Vedänkin tästä suklaalevyn omenan sijaan kun tulisi muuten kolmas hedelmä tälle päivää. Hui kamala!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla