Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä auto on in?

Vierailija
05.06.2009 |

Muutama vuos sitten kaikilla piti olla Volvo V70 ja nyt vissiin Audin A4 tai A6 farkkuna. ollaan ostamassa uutta autoa ja tarvittaisi vähän vinkkejä mikä kannattaisi ostaa. Tulot (noin 2500 e molemmilla miinus verot) riittäisi 40-50000 tuhatta € maksavaan meno peliin. Pitäisi olla tilat neljälle aikuiset ja kaksi koululaista) ja mieluiten ns. laatu merkkiä

Audi, Volvo vai joku muu ehkä?

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilöt, jotka ovat Suomen mittapuun mukaan alle keskituloisia, eivät todellakaan ajele millään Audeilla tai Volvoilla. Tai jos ajelevat, niin ovat korviaan myöten veloissa.

Ja epäilen vahvasti, että tämän ketjun Audistit ovat audisteja vain päiväunissaan. Ja jos pihassa todellakin on iso Audi, se on vähintään 10v vanha. Audi A6:n hinnat liikkuvat kuitekin >60.000 eurossa, jos siihen ottaa yhtäänkään varusteita ;)

ja meillä niitä Audeja nyt pihalla sattuu olemaan kaksi. Minä olen itse keskituloinen ja mies taas erittäin hyvätuloinen, siinä syy miksi on varaa niillä ajella.

Vierailija
62/90 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja epäilen vahvasti, että tämän ketjun Audistit ovat audisteja vain päiväunissaan. Ja jos pihassa todellakin on iso Audi, se on vähintään 10v vanha. Audi A6:n hinnat liikkuvat kuitekin >60.000 eurossa, jos siihen ottaa yhtäänkään varusteita ;)

Tuonhintaisia autojahan myydään joka kuukausi satoja kappaleita ja omassa naapurustossa niitä on ihan lapsiperheilläkin. Omitajana toki yleensä työnantaja tai rahoitusyhtiö.

Me ostimme juuri uuden Alfa Romeo 159:n. Siinä on kaunis auto, riittävän tilana neljälle ja on tytöt hieno ajettava. Jostain Audista en puhuisi edes samana päivänä. Bulkkitavaraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ota niitä edes myyntiin, syy koska ne on jatkuvasti rikki ja ei niitä kukaan oikein edes halua ostaa. Ei millään pahalla, mutta ootte iskeneet tassunne paskaan.

Vierailija
64/90 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ota niitä edes myyntiin, syy koska ne on jatkuvasti rikki ja ei niitä kukaan oikein edes halua ostaa. Ei millään pahalla, mutta ootte iskeneet tassunne paskaan.

Heh heh, ei me sitä myytäväksi ostettukaan. Tuo on nyt neljäs perättäinen samaa merkkiä ja määräaikaishuoltojen lisäksi ei ole tarvinnut korjata. Mutta ehkä Esson baarissa tiedetään paremmin.

Suomessa on vähän se tyyli, että jos poikkeaa hyväksytystä Puustelli/Thaimaa/Volvo-linjasta, niin saa kakkaa niskaansa.

Vierailija
65/90 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lisävarusteita pitää ostaa 10 000-15 000 eurolla...

Vierailija
66/90 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh, ei me sitä myytäväksi ostettukaan. Tuo on nyt neljäs perättäinen samaa merkkiä ja määräaikaishuoltojen lisäksi ei ole tarvinnut korjata. Mutta ehkä Esson baarissa tiedetään paremmin.

Suomessa on vähän se tyyli, että jos poikkeaa hyväksytystä Puustelli/Thaimaa/Volvo-linjasta, niin saa kakkaa niskaansa.

Vierailija
67/90 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä biili siellä naapurin pihassa kököttää... Kunhan on oman näköinen ja siihen käyttöön sopiva mihin se on tarkoitettu!

Vierailija
68/90 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ehkä just nyt ole myymässä, mutta kyllä sekin hetki vielä tulee ja varmaan aika pian..

Miksi muuten Alfa Romeon omistajat ovat olleet kolmanneksi tyytymättömimpiä autoihinsa kyselyn mukaan?

Siinä sulle vähän miettimistä ja tuut kyllä pian sen itsekin huomaamaan. Sorry!

Vierailija
69/90 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin ylemmäs, jos omistaa jotain erioikoista ja sitten mollataan sitä, mitä muilla on.

Vierailija
70/90 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin ylemmäs, jos omistaa jotain erioikoista ja sitten mollataan sitä, mitä muilla on.

Vierailija
71/90 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grand-ultra-maximum-suberb-suppo-voyakeri on NIIN PAHASTI out, ettei tosikaan.

Vierailija
72/90 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grand-ultra-maximum-suberb-suppo-voyakeri on NIIN PAHASTI out, ettei tosikaan.

kuka hullu ostaa auton päteäkseen sillä jotenkin? Oletko 18v?

Vierailija
73/90 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

herranen aika :) ja haukkui Audit bulkkikamaksi :D

Vierailija
74/90 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ehkä just nyt ole myymässä, mutta kyllä sekin hetki vielä tulee ja varmaan aika pian..

Miksi muuten Alfa Romeon omistajat ovat olleet kolmanneksi tyytymättömimpiä autoihinsa kyselyn mukaan?

Siinä sulle vähän miettimistä ja tuut kyllä pian sen itsekin huomaamaan. Sorry!

Kuten jo aikaisemmin sanoin, on tämä neljäs perättäinen samaa merkkiä ja tyytyväisiä olemme olleet. Emme me näitä väkisin osta, vaan valitsemme automme ihan ITSE (ei siis työnantaja, naapurit tai sukulaiset).

Viittaist varmaan Tuulilasin kyselyyn. Kun tuloksia tutkii tarkemmin voi huomata, että Alfa Romeon omistajien tyytyväisyysy autoon on huippuluokkaa (oliko peräti top viitosessa), mutta Delta Auton huolto mättää ja pahasti. Sama kokemus on myös meillä. Onneksi auton voi takuuaikanakin huollattaa muualla - halvemmalla ja paremmin.

Ilmoittelen sitten miehellesi kolmen vuoden kuluttua, kun vaihdamme uuteen Alfaan!

Eivätkö kaikki vain voisi olla tyytyväisiä siihen omaan valintaansa?

Vierailija
75/90 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin samanlaisen näköiset. Mä ymmärtäisin että ostaa erilaisen auton, mutta en sitä että ostaa erilaisen auton ja ihan saatanan ruman!

Vierailija
76/90 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö kaikki vain voisi olla tyytyväisiä siihen omaan valintaansa?

Minä ainakin olen ja maksoi alle 2000e, eikä jäänyt velkaa, hyvin kulkee! :)

Vierailija
77/90 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

volkkarit,toyotat sun muut, niitä in autoja. Tuskin niitä muuten niin paljon ostettaisiin?

Meillä on volvo, corvette, trabant ja bemari. Pari uutta ja pari vanhaa autoa.

Vierailija
78/90 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin samanlaisen näköiset. Mä ymmärtäisin että ostaa erilaisen auton, mutta en sitä että ostaa erilaisen auton ja ihan saatanan ruman!

Nyt taisi tulla huti... ;)

Vierailija
79/90 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

automerkki on Toyota :) Näkee niitä sen verran pajon..

Meillä mersu ja varusteina vähintään automaatti,automaattinen ilmastointi ja nahkapenkit,sekä paljon heppoja :)

Itse en autoista tiedä juuri mitään,joten mies kun autoalalla valitsee aina meidän autot,tosin kysyy ensin minun mielipiteeni. :D

Vierailija
80/90 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsiperheessä, eikä ne musta ole muutenkaan inhottavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän