Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä auto on in?

Vierailija
05.06.2009 |

Muutama vuos sitten kaikilla piti olla Volvo V70 ja nyt vissiin Audin A4 tai A6 farkkuna. ollaan ostamassa uutta autoa ja tarvittaisi vähän vinkkejä mikä kannattaisi ostaa. Tulot (noin 2500 e molemmilla miinus verot) riittäisi 40-50000 tuhatta € maksavaan meno peliin. Pitäisi olla tilat neljälle aikuiset ja kaksi koululaista) ja mieluiten ns. laatu merkkiä

Audi, Volvo vai joku muu ehkä?

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

japsi maasturia en ottaisi ikinä.

Vierailija
22/90 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs niiden sisätiloissa on vikana?

Kokeiltu on Audit ja Volvot ja Bemarit...

Sen lisäksi että ne on niin matalia autoja, että ei kiitos ikinä enää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

japsi maasturia en ottaisi ikinä.

Vierailija
24/90 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on jo VUOSIA ajanut tuollaisella autolla! Mistä nyt yhtäkkiä mieli muuttui? Miksei ole ympäristön tila aiemmin kiinnostanut vaan olet ajanut tuollaisella ympäristöntuhoajalla?

Kyllä seiskan maailmassa (=Helsingin keskusta) ollaan kiinnostuneita ympäristöstä erittäin paljon. Kaikki ystäväni ja naapurini ajattelevat samoin. Talossamme löytyy monta hybridiä parkkipaikalta.

Vierailija
25/90 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs niiden sisätiloissa on vikana?

Sen lisäksi että ne on niin matalia autoja, että ei kiitos ikinä enää!

hyvin mahtuu kun on kahdelle integroidut korokkeet ja keskimmäinen ei tarvitse koroketta ollenkaan. Audissa erilliset korokkeet ja hyvin mahtuvat. Tosin pienten lasten turvaistuimia ei ole tarvinnut noihin autoihin laittaa, meillä oli tuohon aikaan kakkosautona Chrysler Grand Voyager ja sinne kyllä mahtui. Mataluus ei mua haittaa.

Vierailija
26/90 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uteliaisuudesta kyselen, että millä aiotte maksaa sen? Otatteko 10 vuoden lainan vai oletteko saaneet jostain perintöä tms? Jos otatte lainaa niin miten isot kk-erät?

Meillä about samat tulot kuin teillä ja autot aina max. 10t hintaisia, sillä haluamme autoilla mahdollisimman halvalla.

Vierailija
27/90 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmastonmuutos otetaan tietty huomioon.

Toiselle sopii pikkuauto, toiset tarvii sen maasturin.

Vierailija
28/90 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

autoon mahtuu 5 lasta istuimineen?

Vierailija
29/90 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos yhteen lasketut tulot ovat about 5000 €/kk, niin 40-50 000 € auto on hiukan älytön ratkaisu.

Nyt on in Skoda Superb 1,4 TSI. Se on nostanut myyntiään 1000 %, eli on täysosuma. lisäksi se on taloudellinen ja hinta/laatusuhde on markkinoiden paras. Ulkoasukin on aika pramea. Autolehdet ovat ylistäneet sitä yli A6:senkin jopa.

Mutat jos tosiaan haluaa tuon 50 000 € käyttää, niin Superb kaikilla varusteilla lähtee.

Oikesti suomessakaan ei enää tarvitse laittaa autoon noin paljon rahaa. Alle 40 000 € riittä mainiosti.

Vierailija
30/90 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pullisteluväline

Vierailija
31/90 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mersu on aina in. ;)"

Sen sijaan pienet ja ekologiset autot jyrää. Esim pieni Fiat 500 on tosi pop ainakin Ranskassa, helppo parkkeerata kun on niin pieni, ei kuluta paljon (kaupunkiajossa mulla 5.4 l/100km) ja on persoonallisen näkönen, ainakin vaaleansinisenä hauska. Tilaa paksissa on 4-5:lle kauppakassille tai pienten lasten polkupyörälle/rattaille.

Vierailija
32/90 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan voin sanoa että mulla ei olis varaa uuteen mersuun mutta mun äiti osti vastikään uuden mustan mersun ja on se kyllä jumalattoman komea!

Mut mulla on sellanen ihan pieni ja tosi persoonallisen näköinen ja värinen auto jota en kyllä hevillä vaihtais. :)

Vierailija
33/90 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan voin sanoa että mulla ei olis varaa uuteen mersuun mutta mun äiti osti vastikään uuden mustan mersun ja on se kyllä jumalattoman komea!

Mut mulla on sellanen ihan pieni ja tosi persoonallisen näköinen ja värinen auto jota en kyllä hevillä vaihtais. :)

Vierailija
34/90 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas syö niiden tuoman ekologisuuden mennen tullen.

Eli ovatkin loppuviimeksi pahimpia

Vierailija
35/90 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais olla jonkun listan kärkipäässä tällä hetkellä ostetuimpien autojen listalla.

Itselläni on sellainen ja autoon olen ollut tyyvytäinen. Ei huippu kallis, todella kiva ajaa ja ei herätä mitään tarpeetonta huomiota muissa autoilijoissa (kateutta).

Mulla on 2 lasta, joten hyvin ollaan mahduttu, kumpikaan ei istu enää turvaistuimessa. Jos joku miinuspuoli pitää sanoa, niin sitten se on se että ei kyllä mitenkään kauhean tilava jalkatilojen osalta, mutta kyllä kyydissä isokin mies istuu.

Tykkään siitä että on farkku, mutta ei kuitenkaan ihan kauhean iso. Itse hankin nelivedolla ja automaatilla olevan. En ihan heti lähde vaihtamaan autoa.

Vierailija
36/90 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pullisteluväline

Vierailija
37/90 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
38/90 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Audi eikä munia ollenkaan ;D

Vierailija
39/90 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Audi eikä munia ollenkaan ;D

Vierailija
40/90 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kyllä ole pää kolissu kattoon missään noissa autoissa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan