Mikä auto on in?
Muutama vuos sitten kaikilla piti olla Volvo V70 ja nyt vissiin Audin A4 tai A6 farkkuna. ollaan ostamassa uutta autoa ja tarvittaisi vähän vinkkejä mikä kannattaisi ostaa. Tulot (noin 2500 e molemmilla miinus verot) riittäisi 40-50000 tuhatta € maksavaan meno peliin. Pitäisi olla tilat neljälle aikuiset ja kaksi koululaista) ja mieluiten ns. laatu merkkiä
Audi, Volvo vai joku muu ehkä?
Kommentit (90)
Mulla on kolme vuotta vanha Audi A6 nahkapenkeillä, saa lasten sotkut helposti pyyhittyä. Neliveto on hyvä, ei tarvitse jännätä mökkitielläkään. Ja automaatti kannattaa ottaa tänne pääkaupunkisdeudun liikenteeseen.
Miehellä on uusi samanlainen työsuhdeautona. Audiperheenä on ajateltu pysytelläkin. Ei mitään vikaa havaittu.
V70 on hyvä ja tilava. Samoin S80 jollei tarvi olla farmarin korkeus takakopassa, siinä kun on muuten lähes samankokoinen takatila. Myös katumaasturina voisin harkita. Volvo kuitenkin!
Audi herättää eniten kunnioitusta ja arvostusta. Ja sitä kateuttakin...
nyt suunnitelmissa vaihtaa johonkin ympäristöystävällisempään. Siis jos in-autoa etsit niin vähäpäästöisyys on ehdottomasti se suurin juttu nyt.
Mikäköhän mahtais olla vähäpäästöisin 7 hengen auto, jos joku osaa neuvoa niin kiitos.
siis katumaasturithan ovat ihan auttamattomasti OUT. Eli jos sellaiselle ei ole oikeeta tarvetta (meillä lapsia 5, joten tarvitsemme 7 paikkaa) niin älä ihmeessä maasturia osta.
Kyllä seiskan maailmassa (=Helsingin keskusta) ollaan kiinnostuneita ympäristöstä erittäin paljon. Kaikki ystäväni ja naapurini ajattelevat samoin. Talossamme löytyy monta hybridiä parkkipaikalta.
Olen seiskan kanssa täysin samaa mieltä, ärsyttää vain nämä oman sädekehän kiillottajat.
olet seiskan kanssa samaa mieltä ja kuitenkin haukut häntä sädekehän kiilottamisesta.
t: eräs toinen keskustassa asuva, joka lähtee nyt lasten kanssa stokalle. kävellen.
Seiskan kanssa olen kyllä samaa mieltä. Nyt ökyautot ovat ihan out ja jos trendikäs haluat olla, niin osta vaikka Toyota Prius. Oikeasti jos teitä on noin vähän, niin todellinen kannanotto olis myös joku pikkuauto. Itse nappaisin tuolle porukalle ehdottomasti uuden Fiestan jossan mageessa värissä. Jos muna on Fiestaan liian pieni ja tarvitsee munanjatketta, niin pienikulutuksellista Volvo V50:stä vois ajatella kans.
Sitä kyllä oikeasti ihmettelen, että miten jotkut laittaa autoihin noin suuria summia. Jos auto maksaa 50000 ja sen hinnasta putoaa 11% vuodessa, niin ensimmäiset vuodet auton hinta laskee yli 450 euroa kuussa. Ettekö te keksi parempaa sijoituskohdetta tuolle summalle?
No itsekin paraskin sanomaan, kun perheessä on nyt kesäautokin, mutta ei meidän autojen yhteenlaskettukaan arvonalenema ole tuota luokkaa.
Hyviä pointteja. Itse haaveilen uudesta Lancia Deltasta, joka on kohtuullisen pieni päältä mutta iso sisältä. Kaikki moottorit vähäpäästöisiä mutta tehokkaita. Ja on kuin koru.
olet seiskan kanssa samaa mieltä ja kuitenkin haukut häntä sädekehän kiilottamisesta.
t: eräs toinen keskustassa asuva, joka lähtee nyt lasten kanssa stokalle. kävellen.
enkä ymmärrä miten seiska korosti erinomaisuutaan viestissään. Taitaa ysillä olla vaan huono itsetunto.
PAri sellaista on meidän naapurustossa ja - taivas - ne on niiiiiin hiljaisia autoja. Kun ne ajaa niin ei TODELLAKAAN kuule muuta kuin renkaiden äänen. Design on kiva, ja ympäristöystävällisyys tietty suuren suuri plussa.
ovat kyllä hemmetin rumia, en itselleni haluaisi.
Mutta oman auto on aina, volvo, audi, mersu, bemari tai lexus. Tällä hetkellä lexus ja olen ollut tyytyväinen. Automaatti, nahkapenkit ja ilmastointi, hyvä ajaa ja heppoja melkein 300. Voin suositella lämpimästi.
autonhan pitää olla sun itses näköinen, jos kaikilla naapurustossa on samanlainen niin eikö se ole aika tylsää?
Muuten ne on todella surkeitä sisätiloiltaan.
Nyt meillä tällä hetkellä on CRV ja olen ihan myyty!
Auto on ihana, mukava ajaa, kiva istua, helppo nousta autoon ja autosta pois, toimii erinomaisesti!
kaksi kärpästä yhdellä iskulla siis. Tässä tosin paikkoja vaan 5, joten ei sovi sille jolla enemmän kuin 3 lasta.
Muuten ne on todella surkeitä sisätiloiltaan.
Nyt meillä tällä hetkellä on CRV ja olen ihan myyty!
Auto on ihana, mukava ajaa, kiva istua, helppo nousta autoon ja autosta pois, toimii erinomaisesti!
Audi A6 ja A4. Aikaisemmin oli Volvon farkku ja Chrysler Grand Voyager. Ei kyllä hajuakaan mikä auto on in, kun emme sellaista mieti :)