Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olet ottanut ostoskärryihisi tuotteen jota et kuitenkaan haluakaan ostaa,mihin laitat sen?

Vierailija
15.05.2009 |

Palautatko paikoilleen vai tyrkkäätkö lähimpään hyllyyn tuotteesta riippumatta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse on pakasteesta tai palvelutiskin tuotteesta, niin sitten mielestäni mieltä ei enää muuteta!

Vierailija
2/9 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi jos on kylmäaltaasta tms vien lähimpään kylmäpisteeseen, en kuitenkaan pakkasaltaaseen sitä mikä sinne ei kuulu ja pakastetavarat vain pakastealtaaseen (sama se sitten onko jäätelö vai pakastevihannes tiski)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en mieltä muuta.

Jonkun "keksipaketin" tmv. jätän siihen kohtaa missä päätän etten sitä otakkaan, pois lukien jos olen kyseisen hyllyn vieressä, palautan sen paikoilleen. Mutta esim. Prismassa en lähde kävelemään hehtaarihallin toiseen päähän...

Pakasteita harvoin "vaihdan", mutta joskus näin käy, ja silloin jätän ne pakastealtaaseen, ja yleensä olen pakastealtaan vieressä kun mielenmuutos tulee, eli eivät ole ehtineet sulaa tmv. vien paikoilleen tai jätän siihen kohtaan missä olen, riippuu välimatkasta/ruuhkasta jne.

Vierailija
4/9 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupoissa on valvontakamerat niin etten nyt viitsi mihin vain tavaroita tyrkätä.

Vierailija
5/9 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pakasteiden suhteen ei muuteta mieltä! Ainakaan kahta metriä kauempana siitä kun sen sieltä ottaa. Sen saatan joskus tehdä että otan esim ensin ranskalaisia perunoita, kävelen metrin lohkoperunoiden kohdalle, päätänkin vaihtaa. Mutta toki palautan ne ranskikset omalle kohdalleen, en lohkoperunoiden.

Vierailija
6/9 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen pikkukaupassa, niin paikoilleen vien.

Jos taas isossa hehtaarihallissa, en lähde kilometrin päähän kiikuttamaan yhtä tuotetta paikalleen. Jos on pakaste tai kylmätavara, lykkään kylmään tai pakkaseen.

Jos on palvelutiskituote, niin ostan sen kuitenkin. Paitsi jos lompakko on jäänyt kotiin, niin sitten palautan tiskille pahoitellen.

Vierailija
7/9 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmmm.. kukas perkele se sitten on,joka jättää mm. viilipurkin karkkihyllyyn, einesmakaroonilaatikon vc-paperihyllyyn... ym???

Vierailija
8/9 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ette haluakkaan!!! Varsinkin ottaa päähän nämä neropatit jotka isossa marketissa (aina pitkät jonot eli siitä ei kassa mihinkään pääse) jättää kassalle jotain juustoja tai pakasteita... Voi aaaarrrghhhh!!!!

Vierailija
9/9 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi kyselin,koska olen kaupassa töissä ja pitkin viikkoa ole löytänyt kaikenlaisia tuotteita eri hyllyiltä,sulaneen mehujään karkkihyllyltä,palvevutiskin salaatin terveyssiteiden joukosta,makkaroita pakastealtaasta,sulatejuustoa murohyllystä yms. Aikuiset ihmiset ovat sikoja! Kukaan ei pakota ottamaan tuotteita kärryihin,joten palauttakaa ne omille paikoilleen tai käykää pienissä putiikeissa,jos ette jaksa kävellä takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän