supisteluista
Muita olemassa kenellä maha melkein jatkuvasti "kovana",ainakin öisin kusella käydessä ja myös silloin jos liikkuu hiukankin enemmän?Aiheuttaako jotakin toimenpiteitä?Ihmettelen vaan,mitä on.
T:rv 31
Kommentit (3)
viikkoja nyt 34 ja muutamia kivuliaampiakin supisteluja jo tullut.. tosin näin on mulla ollut myös edellisillä kerroilla ja lapset syntyneet viikolla 38 järjestäen..
mulla alkoi vaarattomat supistelut tosi aikaisin. Joskus siinä viimeisen kolmanneksen alussa suppareissa oli kauhea paine alaspäin ja supistus saattoi kestää melkeinpä vaikka jonkun kävelymatkan ajan yhtä soittoa. Kävin äitipolilla, ei hätää. Lapsi syntyi viisi päivää yli lasketun ajan, eikä ollut mikään nopea synnytys.
Ei nyt ihan jatkuvasti, mutta kun vähän liikun niin heti mahassa tuntuu. Näin ollut jo aika hyvissä ajoin kahden ensimmäisen kohdalla ja nyt tämän kolmannenkin kanssa. Olen joutunut lopettamaan jumpassa käynnitkin melko pian raskaaksi tultuani, koska hyppiminen tuntuu inhottavalta. Mun kohdalla näköjänsä ollut ihan normaalia, liikun niin paljon kuin hyvältä tuntuu ja hiljennän välillä vain vauhita. Nyt viikkoja 34.Molemmat lapset syntyneet hieman etuajassa, liittyneekö asiaan?