Kokemuksia varsi imurista?
Kommentit (10)
On käytössä ollut jo vuosia; on hyvä.
Joo, huonot on huonoja, mutta hyvä on wörtti. Ei sitä ennen ostoa tajunnutkaan, miten merkityksellinen ja kätevä tuo voi olla. Matalan kynnyksen imurointia, kun voi vaan ottaa laitteen seinästä säätämättä johtoja ja letkua ja raahaamatta jotain möykkyä perässä. Plus tässä on paljon eri vaihtopäitä, matoille ja lattialle erikseen jne, niin oikeasti voi paljon laajemmin siivota imuroimalla ku sellasella perus nuunuulla
Elektroluxilla ei tehnyt yhtään mitään. Dyson oikeasti imeekin. Olin tyytyväinen, kunnes tänä vuonna akku on lopussa eikä imuri ime kuin hetken kerrallaan.
Ergorapido ainakin hyytyi todella nopeaa vauhtia ja alkoi ärsyttää muutenkin se tyhjääminen.
Olen miettinyt olisiko Dyson parempi mutta täytyyköhän sitäkin jatkuvasti putsailla...
Dyson on hyvä mutta siinä se imu on tasan sen sulakkeen kohdalla. Toisin sanoen, kun normaali imuri vetäisee hiustukon myös siitä vierestä, niin Dyson ei ota. Mattojen imuroinnissa aivan ehdoton (paitsi jos on ohuita tai räsymattoja). Niin hyvä imu että vetäisee lörpön maton sisuksiin.
Meillä on Dyson turbo torque v11 hypersonicmegaboosterintelligenceanaalipenetraatiomaximum vol.2, maksoi jotain 600 tai 700€.
Pöljänä luulin että suulake, joka tulee mukana, olisi ns. Yleissuulake joka sopii kaikille lattiapinnoille.
No ei ollut, vaan olikin mattosuulake. Sillä ei imuroi edes hiekkaa lattialta. Tuo mattosuulake ei kestä edes vuotta, sitten on harjaskarvat loppu ja taas ollaan varaosakaupassa.
Dyson aspa neuvoi että osta oma suulake parketille, reilu 100€.
Moottorissa on kolme tehoasentoa, joista ainoa millä tekee jotain, on se Power asento. Se syö akun loppuun 5 minuutissa. Aspan mukaan tämä on täysin normaalia.
Välillä tuo pukkaa vikakoodia että milloin suodatin on tukossa, milloin mikäkin reikä tukossa, ilmavirta vähäinen jnejne.
Osta siinä sitten suodattimia tai pese vanhoja ja kuivattele niitä.
Jos haluat kikkailla, ostella kalliita kulutusosia ja maksaa itsesi kipeäksi, sekä imuroida lattiat jollain muulla imurilla, osta Dyson.
Nykyään mulla tuo makaa sohvan alla ja jos imuroitavaa tulee, teen sen tavallisella electroluxilla joka maksoi 50€ ja parin kuukauden välein vaatii uuden pölypussin joka maksaa 2€
No ehkä pitää harkita uudelleen ostaako sellaista vai vetääkö tuota rohjaketta perässä joka vie tilaakin.
Tosi hyvät! Minulla niitä 2 kpl, Electrolux. Toinen valkoinen edullinen perusmalli, kevyt käyttää ja helppo. Toinen vihreä, aika raskas ja hieman hankalahko pölysäiliön tyhjennys. Tehokas kuitenkin esim. sängyn patjojen, sohvan yms. imurointiin.
En nyt muista kummankaan malleja, mutta en enää vaihtaisi johdollisiin. Paljon helpompaa imurointi on kyllä.
Lataat vaan akun sen tyhjennettyä ja valmis! Tietty se pölysäiliö on aika pieni, mutta yhden imurointikerran riittää hyvin. Riippuu tietysti asunnon koosta.
Riippuu ihan imurista. Meillä on yksi huono, ja sitten Dysonin hyvä, joka maksoi muistaakseni noin 600 €.