Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pihlajamäen palvelut?

Vierailija
04.06.2009 |

Millainen terveyskeskus, entä ruokakaupat? Ollaan muuttamassa syksyllä sinne mukavaan taloon, mutta haluaisin tietää, millaista palvelua kyseisessä tk:ssa saa (olen kuullut että paljon venäläislääkäreitä, lähinnä kielitaito ja suhtautuminen arveluttaa koska joudumme kyselemään usein erilaisista kaavakkeista ym.). Entä onko lähellä muuta hyvää kauppaa kuin jättisuuri Viikin Prisma?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"lastenkasvatus" paikka. Itse lapsuuden siellä viettänyt ja juoppoja ja narkkareita täynnä koko paikka :(

Vierailija
2/9 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukuun ottamatta kaikki paikat av:n mukaan. Luulen, että nämä "pelkurit" ovat kaikki jostain landelta ja jos näkevät jossain ostarilla yhden "epämääräistä ainesta" olevan henkilön, niin koko paikka on sitten täynnä vain alkkiksi ja narkkareita. Kaupunkikuvaan nyt kuuluu myös epäsosiaalinen aines ja ostarit (joissa juottoloita ja mahd. Alko) varsinkin heitä vetävät puoleensa. Joka paikassa suurin osa nyt kuitenkin on ihan normaalia väkeä - tosin itse koen, että ns. köyhemmällä alueella ei itselleni olisi niin paljon hengenheimolaisia kuin tällä alueella missä nyt asumme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/9 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ap kysyi tk:sta. Itse en osaa vastata, sori.

Vierailija
5/9 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asutaan pihlajamäessä.

Terveyskeskuksessa on paljon ulkomaalaistaustaisia lääkäreitä. Joiden kanssa kommunikaatio on ajoittain hieman hankalaa. Lääkärit ja terveydenhoitajat myös vaihtuu aika tiuhaa tahtia.

Aina ollaan kuitenkin hyvää hoitoa saatu.

Vierailija
6/9 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama käsitys minulla on siitä arvauskeskuksesta kuin tuolla Pihlajamäessä asuvallakin (oletko se tuttu kokki, jos olet niin tervehdys!) että paljon on Igor tms. lääkäreitä ja joskus kommunikaatio voi olla vaikeaa. Mutta rahalla saa ja hevosella pääsee eli jos tuo on nyt suuri ongelma, niin yksityisellä on varmasti mahdollisuus käydä. Valitettavasti minunkin omalääkärini on hivenen pihalla, vaikka on ihan kotimaista alkuperää.

Se käsitys minulla on, että Pihlajamäen kuten monen muunkin lähiön palvelut on tässä viimeisen 10 vuoedn aikana vähän huonontuneet, mutta tuosta paikastahan on kaikkialle lyhyt matka, joten mitä sitä murehtimaan.

Vierailija
7/9 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viettänyt eli aika paljon sitä menoa nähnyt

Vierailija
8/9 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"lastenkasvatus" paikka. Itse lapsuuden siellä viettänyt ja juoppoja ja narkkareita täynnä koko paikka :(

Ja nykyisin siellä asuukin paljon lapsiperheitä eli varmaan lapsillekin seuraa löytyy. Mulla ei ole alueena Pihliksestä mitään valittamista - samanlaista siellä ostarilla on kuin muillakin ostareilla Munkkivuoressa, Maunulassa, Kontulassa, Hakaniemessä, Ruoholahdessa, Herttoniemessä jne.

Kuule ap, lastenklinikallakin on paljon ulkkarilääkäreitä eli julkisella tuskin heitä pysyt stadissa välttämään. Meillä ei koskaan ole silti kielen kanssa tullut tenkkapoota, koska osaavat silti hoitaa lapsipotilaatkin ja ymmärtävät usein paremmin suomea kuin heidän oma ulosantinsa antaa ymmärtää...

Vierailija
9/9 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitiysneuvolassa (asun Viikissä). Neuvola ok, tosin muista ei kokemusta, mutta ihan hyvä terkkari ym. jutut on. Kerran kävin siellä lääkärissäkin. Ihan suomalainen lääkäri oli, mutta niin ankea, että toista kertaa en mennyt, joten neuvolalääkärit olen sitten käynyt yksityisellä.

Labrassa olen Pihliksessä käynyt useaan otteeseen ja siitä ei ole mitään valittamista, on nopea, tehokas ja ystävällinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan