Mistä kaupasta löytyisi lapsille pieni pöytä ja kaksi tuolia?
Leikkimökkiin olisi tarve. Olen kiertänyt Jyskin, Talousmarkan, Maskun. Noista ei ainakaan löytynyt. Ikea ei ole kovin lähellä enkä haluaisi maksaa niistä ihan maltaita, kuten Askon tai Iskun mallit.
Kommentit (16)
Ja pöytä on tosi helppo tehdä itsekin. Esim. Rautiasta saa sopivaan mittaan leikattua puutavaraa edullisesti, sitten maalaat vain ja kasaat.
Marketeissakin on ollut lastenhuoneen kalusteita.
Lidlissä voisi käydä katsomassa ja sitten ehkä Cittarissa voisi olla... Luulin tämän olevan paljon helpompi homma, mutta ei niitä sitten kovin monessa kaupassa ollutkaan. Ainakaan nyt, kun oikeasti olisi tarve.
ap
Olen seuraillut juuri näitä juttuja viime päivinä Huuto.netistä, kun meidänkin leikkimökkiin tarvittaisiin kalusteet, enkä haluaisi niistä paljon maksaa.
Siellä on monenlaisia kivoja kalusteita!
-6-
Elloksella oli jotain, mutta pitää jatkaa vielä etsimistä.
ap
Ikeasta ollaan itse ostettu hyvät ja halvat. Vastaavat ollaan nähty mm joskus Citymarketissa myynnissä. Saattoi olla joku erä.
Mä olen löytänyt täältä kaikenlaista kelpo juttua ja myynyt myös menestyksellisesti.
Ehkä netin kautta löytyisi joku joka asuu lähempänä Ikeaa ja voisi tuoda vaikka sukulointi- tai mökkireissullaan kohtuulliseta kuljetuspalkkiota vastaan?
meneeköhän jo pikkusen vaikeeks yksien tuolien ja pöydän hankkiminen?!
Täältä ajaa lähimpään noin puolitoistatuntia, joten ei se paha ole ja voi sieltä sitten jotain muutakin tarttua mukaan.
ap
oli ainakin täällä pk-seudulla