Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minulle raportoidaan eksäni toilailuista ?

Vierailija
23.05.2025 |

Ihan rehellisesti en vaan ymmärrä tätä yhtään.

Olen eronnut 16 vuotta sitten ja olen uudelleen naimisissa. Edelleen toisinaan minulle tullaan esim kaupassa siunailemaan alkoholisti ex-puolisoni tekosia. Toki hän on lasteni isä..Mutta silti, miksi ?

Haluaako kertoja alleviivata miten huonon valinnan aikanaan tein ? Vai tuoda pahaa mieltä minulle ja lapsille?

En liity tuohon ihmiseen muuten kuin (aikuisten) lasteni kautta.

Eilen taas näin tapahtui ja kyllä, paha mieli siitä kuitenkin tuli. En olisi halunnut tietää. Vanhoja ikäviä muistoja nousi pintaan.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusjuoruilua.

Vierailija
2/20 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silkkaa ajattelemattomuutta ja ilkeyttä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalla kerralla keskeytät heti juorun, ja sanot että et ole kiinnostunut lainkaan kyseisen ihmisen touhuista, että sinulle ei niitä enää tarvitse tulla tilittämään. 

Vierailija
4/20 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan silmissä eroa ei ole. 

Vierailija
5/20 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelle tutulle tullaan kertomaan hänen serkkunsa toilailuista. Serkku juo paljon ja härvää sitten humalapäissään vaikka mitä, ja näistä sitten raportoidaan sukulaiselle. Kait on vaan sellaista juoruilua ja hämmästelyä että tuollaistakin hölmöä se tekee. 

Vierailija
6/20 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh ??

Vierailija
7/20 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavalla kerralla keskeytät heti juorun, ja sanot että et ole kiinnostunut lainkaan kyseisen ihmisen touhuista, että sinulle ei niitä enää tarvitse tulla tilittämään. 

Näin minun pitää tehdä. Vähän vaikeaa mutta pitää opetella napakkuutta. Tuo ex on minulle kuin ilmaa, en ole vuosiin nähnyt edes. Mutta pakko tunnustaa että ikävät uutiset hänestä satuttavat ja tuovat mieleen asioita joita en haluaisi muistaa. Nytkin jäin ihan märehtimään eilisiä uutisia vaikka järjen tasolla tunnistan ettei se liity minuun mitenkään. Taidan siis hävetä huonoa valintaa lasteni isäksi. Joudun kai kantamaan tuota taakkaa aina. Vaikka erosin. Vaikka olen mennyt eteenpäin. Vaikka lapsilla on hyvin asiat.

Ap

Vierailija
8/20 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittävät varoittaa aptä kerran sekoillut aina sekoilee. toivottavasti menee perille.

Vierailija
9/20 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi, ettet ole tehnyt selväksi ettet halua aiheesta kuulla. Minua taas ei haittaa yhtään silloin tällöin kuulla exäni uusista käänteistä. Alleviivavat vain, että ero oli tosi hyvä ratkaisu. 

Vierailija
10/20 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin minun pitää tehdä. Vähän vaikeaa mutta pitää opetella napakkuutta. Tuo ex on minulle kuin ilmaa, en ole vuosiin nähnyt edes. Mutta pakko tunnustaa että ikävät uutiset hänestä satuttavat ja tuovat mieleen asioita joita en haluaisi muistaa. Nytkin jäin ihan märehtimään eilisiä uutisia vaikka järjen tasolla tunnistan ettei se liity minuun mitenkään. Taidan siis hävetä huonoa valintaa lasteni isäksi. Joudun kai kantamaan tuota taakkaa aina. Vaikka erosin. Vaikka olen mennyt eteenpäin. Vaikka lapsilla on hyvin asiat.

Ap

Alat vaan sanomaan oikeasti, että olet eronnut tyypistä jo 16 vuotta sitten ja lapsetkin ovat (oletettavasti) jo aikuisia, joten sua ei yhtään kiinnosta hänen toilailunsa.

Vierailija
11/20 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano napakasti  että ei kuulu sinulle enää  pätkääkään

Vierailija
12/20 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olematon olento

Vierailija
13/20 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yrittävät varoittaa aptä kerran sekoillut aina sekoilee. toivottavasti menee perille.

Häh ? 🙄😒

Apn ex se sekoilee, ei ap 

Vierailija
14/20 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä he päinvastoin koettavat viihdyttää ja piristää sinua, että huh, onneksi et enää ole sen törpön kanssa!

Vierailija
15/20 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisten tuttujen tekemisistä kerrotaan aina.

Vierailija
16/20 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska X on otsassasi ja ihmiset tykkää juoruta. Miksi et aikuisena ihmisenä laita rajoja, että kiitos ei kiinnosta kuulla exästä. Rajat on sun vastuulla. Ja sit tulet valittamaan asiasta julkiselle palstalle. Ei me sille mitään voida.

Vierailija
17/20 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Et joudu kantamaan mitään mennyttä taakkaa jos vaihdat maisemaa. Tai sitten teet itsesi kanssa rauhan. Minusta levitellää tälläkin hetkellä kauheita juoruja exän toimesta, mutta sentään pääsin eroon siitä ihmisestä ja se on se mikä tuo minulle rauhan.

Vierailija
18/20 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varoittaa mistä? Jos on jo 16 vuotta sitten tajunnut erota siitä tyypistä, niin mitä varoittamista enää sitten tarvitsee?

Vierailija
19/20 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää nostaa itseään ja omaa suhdettaan paremmaksi ja ylemmäksi kuin sinä. Ketä oikeasti kiinnostaa exien ja varsinkaan toisten exien touhut.

Vierailija
20/20 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä he päinvastoin koettavat viihdyttää ja piristää sinua, että huh, onneksi et enää ole sen törpön kanssa!

Ap ei viihdyttynyt eikä piristynyt. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi