Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cerazette kokemuksia!?

Vierailija
03.06.2009 |

Olen 1v syönyt pillereitä ja tänään päätin lopettaa. Olen tosi lyhytpinnainen ja raivokohtauksia saava ja luulin että tämä johtuu univajeesta. Nyt nukun hyvin mutta pinna vaan paukkuu ja aikaisemmin ei yhdistelmätkään sopineet mielialan vuoksi. Olen ollut alakuloinen , seksi ei kiinnosta, olen kuiva ja lahna. Kuinkahan pian pitäisi vaikutus loppua ja onko muilla vastaavia kokemuksia?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitin pillerit sinä päivänä, kun menkat alkoi. Ja menkat ei loppunut ennen kuin lopetin pillerit lähes 4 viikon kuluttua. Täydellinen ehkäisy, kun ei verisenä ja kipeänä mitään seksiä halunnut edes harrastaa.

Vierailija
2/54 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja negaa testasin tänään. Uskottava se kai sitten on, että Cerazette on toiminut, vaikka raskausoireita on melkeinpä enemmän kuin raskaana ollessa. Rattoisaa. Mistähän tässä sit tietää, jos vahingossa tulisi raskaaksi, kun menkat on mitä on? Varmaan sit raskausoireiden loppumisesta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssa Cerazetten käyttäjä. Minulta loppui menkat kokonaan kun aloin noita popsimaan n 2kk sitten. Hiuksia lähtee myös mutta ajattelin sen johtuvan imetyksestä?? Onko muilla loppunut menkat?

Vierailija
4/54 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkat Cerazetten aikana, kun imetin. Imetyksen jälkeen menkat palailleet pätkittäin... Hiuksia lähtee joillakin, mutta vaikuttaahan ehkä imetyskin.

Vierailija
5/54 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

popsinu, menkkoi ei ole ollut kertaakaan, aluksi vuotoa joku 3 vkoa. hiukset tippuu päästä, pinna nyt on aina kireellä, mut ehkä itkettää hitusen enemmän kun normaalisti..

en ole raskaana, välillä testaan, ku menkkoi ei näy eikä kuulu.

kyl täs hullu kai on ku noita jaksaa popsia. Menee järki ja tukka päästä.

Vierailija
6/54 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä lääkäri kirjoitti kuopuksen jäkitarkastuksen yhteydessä ja ajattelin kokeilla. Tuo haluttomuus ja kuivuus ei ollut yllätys, mutta en tiedä johtuiko lainkaan pillereistä vaan vain imetyksestä ja tuoreesta vauvasta. Lopetin ne kolmen kuukauden jälkeen, kun en todellakaan uskaltanut luottaa ehkäisytehoon, en muistanut ottaa niitä tarpeeksi tarkasti. Eli meillä oli sen lisäksi kondomi käytössä (mikäli sitä seksiä nyt edes oli kun vauva oli 2-5kk).

Vierailija
7/54 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidä aloittaa kuukautisten aikana? Siitä voi johtua että menkat on "jääneet päälle"

Vierailija
8/54 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin syön Cerazetteja ja on vahvat raskausoireet. Just ajattelin et täytyy käydä ostamassa testi.

Onko joku tullut raskaaksi ko.pillereistä huolimatta?

Vierailija
9/54 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kirjoitti jollain toisella palstalla et oli tullut raskaaksi Cerazettea syödessä, kun lopetti imetyksen. Kai se aika epätodennäköistä on, mutta mahdollista siis. Niinpä minäkin teen raskaustestejä kai maailman tappiin, kun raskausoireita välillä tulee. Ei sitä kumminkaan uskalla viiniä juuri juoda tms. jos on pelko raskaudesta. Mulla on kierron päivä vasta 27 eli ehkä testaan vielä myöhemmin. Oireita on kuitenkin ollut jo jonkin aikaa, eli eiköhän ne jostain muusta johdu.

Vierailija
10/54 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuotopäivänä.

Vierailija
11/54 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkuvaa verenvuotoa, täydellinen ehkäisy kun ei paljon seksi huvita verisenä. ;)

Vierailija
12/54 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen liuskan viiden ekan pillerin jälkeen alkoi tulla jotain vähäistä vuotoa. Ärsyttää, kun juuri olin päässyt eroon synnytyksen jälkeisestä vuotamisesta. Päätä on särkenyt silloin tällöin - johtuneeko näistä vai vähistä yöunista...?

Kuinkakohan kauan tuota vuotoa kannattaa kärsiä ennen kuin alan valittaa lääkärille? Nyt kun tiedän, että sivuvaikutukset saattavat olla noin keljuja, en pitkään halua sietää outoja oloja, jos niitä tulee.

Mihin minipillereihin olette olleet tyytyväisiä tai mihin ehkäisyyn olette vaihtaneet epäonnisen Cerazette-kokeilun jälkeen?

Yllätysraskaus kuulostaa villiltä, ja siinä lähinnä pelottaa se, eetä miten sikiön käy, jos pitkää reaskaaksi tulon jälkeen syö vielä pillereitä. Jos kuukautiset tai muuta vuotoa tulee miten sattuu tai ei tule ollenkaan, mistäs sen niin pian tajuaa - etenkin jos raskausoireita laittaa sivuvaikutuksien piikkiin?

t: viikon syönyt

Vierailija
13/54 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin välissä tauko, kun oli toisen lapsen vuoro. Hiuksia lähti joo kummankin raskauden jälkeen, mutta en kokenut sen johtuneen pillereistä vaan hormooneista. Menkat on ehkä kerran vuodessa, joten siinä suhteessa hyvin tyytyväinen =) Ekan lapsen jälkeen kun jätein pillerit pois, tulin raskaaksi samoin tein, mikä oli siis tarkoituskin. Ja tokan jälkeen palasin samoihin pillereihin ja tyytyväinen olen ollut. Itku on ollut välillä herkässä ja hieman kuivuudestakin kärsinyt ajoittain, mutta mikä sitten johtuu mistäkin ???? Pois en vaihtaisi!

Vierailija
14/54 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just maanantaina aloitin nuo pillerit, ja ei oikein hyvältä näytä, jos vain yksi tyytyväinen käyttäjä löytyi. Ihmettelen vain sitä, miten joku ei muista ottaa pilleriä tarpeeksi täsmällisesti - niissähän on 12 tunnin ikkuna, jonka aikana nappi on otettava.

Synnytyksestä on vielä niin vähän aikaa, että en tiedä, mitkä olot johtuvat vielä siitä hormonimyrskystä ja imettämisestä, mutta tiedänpä nyt ainakin seurata olojani tarkasti. Mitkä minipillerit sitten ovat olleet parempia?

Vierailija
15/54 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.vuotopäivänä?minulla pillerit kotona vielä menkkoja odotellessa.

Vierailija
16/54 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ollut mitään valittamista Cerazeteistä. Ainoa erittäin inhottava puoli oli se että pillereiden aloituksen jälkeen turhuvuotoa, ja välillä enemmänkin, jatkui n.4,5kk. Sen jälkeen kuukautiset on tulleet normaalisti kerran kuussa, ehkä hieman epäsäännöllisesti. Oma mielipiteeni on se että mielummin nämä kuin yhdistelmäehkäisy-pillerit.

Sitä kuitenkin aloin miettimään että muutama tällä palstalla sanoi kokevansa raskausoireita pillereistä huolimatta. Niitä on minullakin ollut. Olen kuitenkin kuitannut ne oman mieleni sekoiluksi. Ehkäpä ne ovat kuitenkin yksi cerazettejen sivuoire?

Vierailija
17/54 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkuun oli kovia päänsärkyjä, mutta nyt ei enää niin paljon. Tiputteluvuotoa on ollut melkein koko ajan ja se on ollutkin rasittavin sivuoire näissä. Jatkan kuitenkin vielä, josko vuotokin loppuisi joskus. Hiusten lähtöä ja kuivuutta ei ole ollut, tosin nuorimmainenkin on kohta 3, joten pistäisin ne enemmän raskaushormonien kuin pillereiden piikkiin. En siis ole täysin tyytyväinen, mutten täysin tyytymätönkään.

Vierailija
18/54 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei todellakaan yhtään mitään hyvää sanottavaa! Söin vajaat kolme viikkoa ja koko ajan oli vuotoa, mieliala heitteli koko ajan ja luulin olevani raskaansa. Tällä hetkellä ihan vaan kondomi käytössä kun tuolloin lopettamisen jälkeen päätin että mitään "myrkkyjä" en kyllä enää syö!

Vierailija
19/54 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun yllätysraskaus on jo vuoden vanha lapsi. Otin söntillisesti aamulla heti herättyäni pillerit, tiedän ettei yksikään jäänyt välistä, sillä a) näkeehän sen liuskastakin että missä mennään ja b) otan myös toisen aamulääkkeen (ne eivät mitätöi toisiaan, tsekkasin!) ja jos unohtaisin sen, huomaisin sen olostani hyvin pian..

Söin minipillereitä 5kk ja kärsin kuivuudesta, menkat jäi kokonaan pois ja sitten alkoivat raskausoireet, luulin ensin kuvittelevani mutta tein mielenrauhani vuoksi testin ja olin raskaana. Lääkäri ei kovasti edes ihmetellyt, totesi vain että onhan näissä aina se pieni mahdollisuus raskautua. Minipillereissähän teho ei ole 99,9% vaan vain jotain 97-98% luokkaa...

t. 3

Vierailija
20/54 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytin imettäessä vuoden ja vielä sen jälkeen muutamat kuukaudet erän loppuun. Olen ollut äkkipikainen, raivoava ja oikea tyranniäiti. Sen lisäksi akne puski esiin ihan urakalla. Nyt kaksi päivää ilman ja elämä hymyilee jälleen! Oi, kun olisin tajunnut lopettaa jo paljon aikaisemmin.

Ainoa positiivinen asia on, että menkat jäivät kokonaan pois näillä.

En suosittele!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi