"Menee hermot tohon pentuun!" Kuinka moni ajatellut tänään näi, käsi ylös?
Kommentit (34)
vaikka toiminkin ihan rauhallisesti. Lapsi (1,5 v) vaihteeksi ekaksi hieroi itseensä, vaatteisiinsa, lattiaan ja olkkarin mattoon itsruskettavaa rasvaa puoli pulloa. Kun olin hakemassa rättiä likka oli jo mennyt nettiin kännykälläni.
Ei tarvitse kun kääntää selkä niin jotain tuhoa tapahtuu. Joka päivä. Aina löytää jotain jota voi rikkoa tai sotkea. On todella nopea, näppärä ja kekseliäs tuhoa tehdessään. (Esim. se rasva oli vessan yläkaapissa, eli ei mitenkään helpossa paikassa. Likka oli raahannut tuolin toisesta huoneesta päästäkseen pesualtaaseen seisomaan. Kaikki tämä aivan hetkessä.)
Mitä sinä teet sillä aikaa jos lapsi raahailee tuoleja ja kiipeilee yläkaapeille?
isommat tappelee koko ajan ja tiuskivat toisilleen.Kuopus 2-vee vetää uhmaraivarit joka välissä.Oon aivan puhki kun raahannu kuopusta milloin mistäkin pois..pakatakkin pitäs kun huomenna reisuun..
jos sitä ei saa hyvällä otetaan pahalla
vaikka toiminkin ihan rauhallisesti. Lapsi (1,5 v) vaihteeksi ekaksi hieroi itseensä, vaatteisiinsa, lattiaan ja olkkarin mattoon itsruskettavaa rasvaa puoli pulloa. Kun olin hakemassa rättiä likka oli jo mennyt nettiin kännykälläni.
Ei tarvitse kun kääntää selkä niin jotain tuhoa tapahtuu. Joka päivä. Aina löytää jotain jota voi rikkoa tai sotkea. On todella nopea, näppärä ja kekseliäs tuhoa tehdessään. (Esim. se rasva oli vessan yläkaapissa, eli ei mitenkään helpossa paikassa. Likka oli raahannut tuolin toisesta huoneesta päästäkseen pesualtaaseen seisomaan. Kaikki tämä aivan hetkessä.)
Neiti 4 vee - narinaa, kitinää, naukumista, kiukkua... En syö - en mee vessaan - tyhmät vaatteet - ei ole mitään tekemistä - pahaa ruokaa... jne jne. Tänään taas vähän huono päivä :D. Osaiskohan se sanoa jotain normaalilla äänellä?
Oma 1-vuotiaan ei ole tänään tehnyt mitään pahempaa kuin kävellyt keittiön pöydällä edestakaisin sillä aikaa kun laitoin pyykit koneeseen.
Joka päivä jotain, sillä minulla ei ainakaan riitä aika seistä koko ajan hänen vierellään.
Mitä sinä teet sillä aikaa jos lapsi raahailee tuoleja ja kiipeilee yläkaapeille?
Isoveli oli aikanaan samanlainen. Huomattavasti tilanne helpotti 2 v synttäreiden jälkeen.
10kk tyttö kirkuu korviavihlovasti usein. Esim. lämmitän ruokaa niin sillä aikaa pitää tietysti kirkua täydellä voimalla...
Jotta ei olisi niin ilmeistä keneltä se on komentelunsa oppinut, yritin esittää tosi rauhallista ja rakentavaa kun läksytin lasta siitä komentelusta. Varmaan tosi uskottavaa...
Aika useana päivänä tulee kyllä ajateltua moisia.. Tänään olen jaksanut suhtautua huumorilla sen tempauksiin..
1,5v on aivan uskomattomassa tuho-iässä kyllä! Kekseliäisyyttä on vaikka muille jakaa, mutta ei edes 30sek voi olla paikallaan ja odottaa nätisti.. Oma vessassakäynti on useimmiten työläintä ja hermot menee herkiten. Yksin ei voi ulkopuolelle jättää, mukana kun on niin kiipeilee ja tyhjentää vessan kaapit tai vetää pöntön kun vielä istun siinä (ei kivaa)!!!
taitaa tyttö haluta huomiota jos sitä ei saa hyvällä otetaan pahalla
Tyttö oli siis oikein iloinen kun oli itse osannut rasvata itsensä. Oli oikein polleana kun oli osannut itse. (On muuten nyt nukkumassa.)
pojat 6v ja 8v mölyävät ja riehuvat, ulkona sataa ja tuulee. Itse siivosin ja silitin koko aamupäivän, nyt selkä kipeä ja väsymys. Raskaana olen ja huominen rakenneultra jännittää kovasti.
myöhästyin jälleen töistä. neiti 6-v:lla oli vääränlainen paita, väärät kengät oikeat hukassa, hame hukassa housut ei kelpaa, reppu unohtui kotiin jne
4 päivää loman alkuun.....