Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävä naapuri!

Vierailija
03.06.2009 |

Rakensimme muutama vuosi sitten kivan talon kivalle alueelle ja olemme viihtyneet täällä todella hyvin. Nyt olisin valmis muuttamaan pois, niin paljon ottaa päähän uudet naapurit.

Naapuritalo tuli jokin aika sitten myyntiin ja myytiin heti ensimmäisestä näytöstä. Talo on todella ihana (hiukan ehkä unelmieni talo) ja olen aina ollut siitä hiukan kateellinen: iso moderni kivitalo, valoisa, laadukkaat materiaalit, viimeisen päälle tehty piha, iso suojaisi piha jne.

Kun talo oli vielä remontissa (uudet asukkaat teettivät pienen pintaremontin) tuli uusi naapuri esittäytymään: todella mukava, kaunis, trendikäs nainen. Hämmästys oli suuri kun tajusin hänen puheistaan, että hän muuttaa taloon kahden lapsen kanssa, on yh.

He muuttivat ja muuttokuorma oli täynnä designtavaraa. Jostain syystä tuntui pahalta katsoa sitä kodinlaittamista, he tuntuivat niin onnellisilta. Kyseinen nainen ei ole edes erossa kyninyt miestään, kuulin muuta kautta että on itse ihan varoissaan.

Koskaan ei ole tullut puheeksi hänen ammattinsa, joka aamu se lähtee lasten kanssa ja tulee takaisin iltapäivällä lasten kanssa.

Tämän viikon tuo perhe on ollut kotona, nainen laittaa pihaa, istuttelee ruukkuihin jotain (en näe pihalle, mutta autosta raahaa ruukkuja ja multasäkkejä pihalleen). Selvisi, että tuo nainen on opettaja ja on lomalla elokuuhun asti. Haluaa kuulema saada paikat kuntoon kotona, ennen kuin lähtevät mökille. Meillä ei ole rahaa mökkiin ja tuolla perheellä on mökki jossain meren rannalla.

Kertokaa, että tämä kateus ja inho naista kohtaan on normaalia. Tuo nainen kun inhostani huolimatta on oikein mukava ja reilu. Mutta ottaa päähän, että joillain on asiat noin hyvin.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä että jotkut pärjäävät.Olen opiskeleva äiti ja miehellä meni firma konkkaan.Mulla 4000t edestä laskuja+miehellä 15000 ja en pysty mitään maksamaan,ainoa raha mikä tulee (ny kun kesäloma niin ei tule opintorahojakaan)on kht+lapsilisät josta menee käyttölainan lyhennykseen 80ekk.Puhelin suljettiin viime viikolla ja kohta lähtee netti.Vuosi sitten meilläkin meni hyvin,oli rahaa laittaa mihin lystäsi mutta eipä sitä iloa kauan kestänyt.En jaksa enään tätä,huomenna on aika sossuun ja asumistuki päätöstä ei ole vieläkään tullut..

Enpä olisi ikinä uskonut..en kertakaikkiaan jaksa..olkaa heri oikeasti onnellisia että saatte laskut maksettua ja lapset saa harrastaa,kaikilla ei mene niin hyvin.

Vierailija
22/23 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olis ihan todella pelottavaa, että naapurini ajattelis noin musta.

Keskity omaan elämääsi. Se mitä on muilla, ei ole sinulta pois!

Samaa tuumin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä kautta kuulin taustoista eli naisella ei ole ollut tarvetta kyniä erossa miestään, tuskin on edes mennyt naimisiin ilman avioehtoa (erittäin varakas suku ja paljon omaisuutta).

Mulla on varmaan liikaa aikaa vahdata sen tekemisiä kun olen päivät lasten kanssa kotona. Mutta silti ottaa päähän kun toinen pelaa palloa lasten kanssa ja tekee puutarhahommia gantin vaatteet vimpan päälle laitettuna (ja ne vaatteet näen kun hakee tavaraa autoltaan, pelaamisen tietää äänistä vaikka en pihalle näekään).

Meillä ei riitä rahat kunnolla edes henkkamaukan vaatteisiin.

Saati että olisi kesämökkiä tai uusia pyöriä lapsilla.

Ja tuo kekkuloi iloisena ja hehkeänä, kaikki naapurit tykkää siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi