Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

saako sillä k-kaupan 70 euron lahjakortilla ostaa esim. keksejä, limuia, mehua

Vierailija
17.12.2008 |

jätskiä, shampoota, vessapaperia, vai täytyykö ostaa ihan ruokaa pelkästään?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni tupakkaa ja kaljaa niillä ei myyty, mutta kaikki muu ok. Ei se ole tarkoitettu vain ruokaan, vaan siihen, mistä teidän perheelle tulee "hyvä joulumieli" eli sen voi käyttää vaikka leluihin jos haluaa.

Saa vapaasti korjata jos muistan väärin, muutama vuosi jo aikaa kun olin kaupassa töissä..

Vierailija
2/33 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokalahjakortti, ja elintarvekkeita sai ostaa.. tuttu myyjä antoi leivinpaperin mennä läpi mutta sanoi ettei sekään oikein kuuluisi siihen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siloin oli vaippaikäisiä lapsia meillä, joten osa rahasta meni vaippoihin - ei ollut mitään rajoitusta siinä.

Tuntui oudolta saada se kortti lastensuojelusta, sillä pari päivää aikaisemmin osallistuin itse samaan keräykseen vastaavalla summalla.

Mulla on sellainen joulutapa, vaikka olisikin omat rahat tiukalla, niin aina laitan joulun keräyksiin jotain.

Vierailija
4/33 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa käyttää kaikkeen muuhun kaupastamme löytyvään, paitsi alkoholi- tupakka- ja nikotiinituotteisiin, sekä veikkauksen tuotteisiin.

Vierailija
5/33 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siloin oli vaippaikäisiä lapsia meillä, joten osa rahasta meni vaippoihin - ei ollut mitään rajoitusta siinä.

Tuntui oudolta saada se kortti lastensuojelusta, sillä pari päivää aikaisemmin osallistuin itse samaan keräykseen vastaavalla summalla.

Mulla on sellainen joulutapa, vaikka olisikin omat rahat tiukalla, niin aina laitan joulun keräyksiin jotain.

Vierailija
6/33 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukeeko ruokalahjakortti vai lahjakortti??

mä sain viime viikolla tuon ruokalahjakortin ja sillä sai tosiaankin vain elintarvikkeita ostaa, se leivinpaperi meni ihan sen takia läpi kun oli tuttu myyjä

mehut kuuluu elintarvikkeisiin

Vierailija
7/33 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on tarkoitettu todella vähävaraisille ja köyhille ruokaan ja siihen mikä on välttämätöntä.

Vierailija
8/33 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
9/33 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä kortilla saanut ostaa. Omaa rahaa ei ole yhtään ja yhden rullan sain varastettua taloyhtiön saunasta

Vierailija
10/33 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolan terkkakin sanoi että kaikkeamuuta voi ostaa (eli taloustarpeita ja ruokaa) paitsi alkoholia ja nikotiinituotteita. Cittarin kassahenkilö kuitenkin sanoi että tsorge, ei käy.

Vierailija
11/33 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolan terkkakin sanoi että kaikkeamuuta voi ostaa (eli taloustarpeita ja ruokaa) paitsi alkoholia ja nikotiinituotteita. Cittarin kassahenkilö kuitenkin sanoi että tsorge, ei käy.

Täällähän joku cittarin kassa kertoi että nimenomaan hänelle on ohjeistettu että saa ostaa kaikkea paitsi alkoholia ja nikotiinituotteita.

Vierailija
12/33 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun mäkin saisin, olen ihan kateellinen.

Vierailija
13/33 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan haluaa olla sellaisessa elämäntilanteessa että on oikeutettu ko. korttiin.

Mekin saatiin ja oltaisiin pärjätty ilmankin MUTTA tämä kortti ei ole vain vähävaraisille vaan vähävaraisille JA vaikeassa elämäntilanteissa oleville tuomaan sitä hyvää joulumieltä. Siksi otin vastaan.

Vierailija
14/33 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lukee ruokalahjakortti niin pelkille elintarvikkeille

onko niin vaivalloista käydä katsomassa??

Vierailija
15/33 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoinkin, että se oli outoa - silloin arvelin lopulta jutun olevan lähinnä näitä joulun pieniä ihmeitä. Rahat oli mulla sillloin tosi vähissä, ja silti olin laittanut siis aika ison summan rahaa keräykseen. Se oli silloin 50 euroa.

Äitiyshormoneilla ja valvomisella saattoi olla osuutensa asiassa, lastensuojelun asiakas olin silloin ja olen edelleen masennuksen takia.

Vierailija
16/33 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltaisiin vaippojakin ostettu tytölle, muttei käynyt kassalle.

-13-

Vierailija
17/33 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ostin varastoon kaikenlaista, säilykettä yms

mehuakin sain sillä... kaikissa elintarvikkeissa on pienempi alvi, johtuiskohan siitä että ovat niin tarkkoja

Vierailija
18/33 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokatavaraostoksiin. Mitä teidän mielestänne tarkoittaa? Toinen sai leluja, toinen ei saanut pesuaineita, vaippoja tms.

Vierailija
19/33 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saatekirjeessä lukee että voitte ostaa sillä ruokatarvikkeita perheellenne. miten tuon tulkitsee, eli vain syötävääkö siis?

Vierailija
20/33 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siinä lapussa lukee, että RUOKATARVIKE niin silloin sillä ostetaan RUOKAA!

Ruoaksi lienet voi määritellä kaiken minkä voi suuhunsa laittaa ja nielaista.

Shampoo, vessapaperi, nenäliinat tai vaipat tuskin on kenenkään perusruokavaliossa....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi