Mitä juustoja jouluiltaan raskaana olevalle?
.
Kommentit (7)
voi tarjota. Itse ainakin maistelen kotimaisia homejuustoja, vaikka olen raskaana.
Ja sille joka vastasi, ettei kylmäketju saa katketa, niin pöh. Juustojen kuuluu olla huoneenlämmössä n. 3 h ennen tarjoilua. Eihän niissä muuten mitään makua ole!
Juustojen kuuluu olla huoneenlämmössä n. 3 h ennen tarjoilua. Eihän niissä muuten mitään makua ole!
Kotimaiset/ pastöroidusta maidosta tehdyt homejuustot ova ok vain uuniruoissa/ keitoissa tms, jossa ovat läpikuumenneet yli72 asteen.
Ohjeita on erilaisia ja noudatin saamaani, jonka mukaan kaikki tuore- ja homejuustot oli nou nou. Eli vaikka edellinen kirjoittaja itse söikin, ei se tarkoita että kaikki syö.
Juustopöytään raskaana olevalle vois sopia esim. mustaleima emmental ja joku aromikas kermajuusto. Kotimaiset on varmoja valintoja, koska ne on pastoröituja.
teksti jäi kesken.
Ajatuksenani oli myös se, että tokihan voi tarjota kaikkia juustoja, raskaana oleva itse päättää mitä ottaa. En minä ainakaan edellytä, että emäntä ajattelee pelkästään minun tilaani, kun olen raskaana. Itse teen päätökseni.
Erilaisia juustoja on paljon mitä voi syödä, sitten nuo suomalaiset tuorejuustot ovat pastöroituja kuten homejuustotuorejuusto sitähän raskaana oleva voi levittää joulupiparin päälle niin ei jää paitsi homejuustosta.
mustaleima emmental, ritari, kuusamo, joku vahvempi kermajuusto... Itse teen myös pipari-aurakirteitä, jotta saan sen pipari-aura yhdistelmän...
katkennut. Ei tuore- eikä homejuustoja ja muiden juustojen kanssa ehdoton tarkkuus siitä, etteivät ole lämpimässä yhtään tarjoiluaikaa pidempään